×
×

تولید ۲۰ تن گوشت ماهی خاویار در سبزوار

  • کد نوشته: 480346
  • ۵ آبان ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل ار خبرگزاری مهر، علی اصغر امانیان اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون، ۲۰ هزار کیلوگرم گوشت ماهیان خاویاری در مزارع پرورش ماهی سبزوار، تولید و روانه بازار شده است. معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی سبزوار بیان کرد: این شهرستان در حوزه تولید ماهیان […]

    تولید ۲۰ تن گوشت ماهی خاویار در سبزوار
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل ار خبرگزاری مهر، علی اصغر امانیان اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون، ۲۰ هزار کیلوگرم گوشت ماهیان خاویاری در مزارع پرورش ماهی سبزوار، تولید و روانه بازار شده است.

    معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی سبزوار بیان کرد: این شهرستان در حوزه تولید ماهیان خاویاری، در استان پیشگام است و هم اینک ۵ واحد پرورش خاویار، در ۲ حوزه پروار ماهی و استحصال خاویار در سبزوار، فعالیت دارند.

    وی گفت: در واحدهای پرورش ماهی خاویار سبزوار، طی سال جاری علاوه بر تولید گوشت، استحصال تخم خاویار نیز صورت گرفته است که به کشورهای منطقه، صادر می‌شود.

    امانیان افزود: تولید گوشت ماهی خاویار در سبزوار، طی سال گذشته ۱۹ تن بود که بیشتر از این میزان تولید، در نیمه نخست سال جاری محقق شده است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *