×
×

تکذیب صید ماهی با شوک برقی در کنارک

  • کد نوشته: 8710
  • ۲۴ خرداد ، ۱۳۹۹
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، آخوندی مدیر کل دفتر امور صید سازمان شیلات کشور در ارتباط تلفنی با شبکه خبر در خصوص صید ماهی از طریق شوک برقی گفت: تصاویر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر صید ماهی با استفاده از شوک برقی به هیچ عنوان صحت ندارد و […]

    تکذیب صید ماهی با شوک برقی در کنارک
  • به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، آخوندی مدیر کل دفتر امور صید سازمان شیلات کشور در ارتباط تلفنی با شبکه خبر در خصوص صید ماهی از طریق شوک برقی گفت: تصاویر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر صید ماهی با استفاده از شوک برقی به هیچ عنوان صحت ندارد و این موضوع را به شدت تکذیب می کنیم.

    او ادامه داد: در آب های کشورمان هیچ شناور صیادی خارجی اجازه فعالیت ندارد و تمامی شناورهای صیادی تحت مالکیت جمهوری اسلامی ایران است.


    مدیر کل دفتر امور صید سازمان شیلات کشور  اضافه کرد: در کشورمان روش پرساین را برای چند گروه استفاده می کنیم و در تصاویر صید ماهی با شوک برقی مربوط به ایران نیست. 

    آخوندی بیان کرد: لنج های سنتی ما به بیش از هزار مایلی برای صید می روند  و اجازه نمی دهیم لنج های خارجی در آب های ساحلی ما شروع به صید کنند و  محیط زیست را تخریب کنند.

    در حال تکمیل…

    باشگاه خبرنگاران جوان

    سرویس خبری : دام ، طیور و آبزیان

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *