×
×

ثبات قیمت گوشت گوسفندی در ۲ ماه اخیر/ مشکلی در بازار نداریم

  • کد نوشته: 476592
  • ۲۳ آذر ، ۱۴۰۰
  • ۰
  • علی اصغر ملکی، رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه قیمت این نوع گوشت در دوماه اخیر تقریباً ثابت بوده و هیچ گونه افزایش قیمتی در این زمینه نداشتیم، گفت: عرضه دام شرایط مطلوبی دارد و این مسئله منجر به این شده که بازار التهابی را تجربه نکند. ملکی اضافه کرد: از طرفی بازار گوشت قرمز کم […]

    ثبات قیمت گوشت گوسفندی در ۲ ماه اخیر/ مشکلی در بازار نداریم
  • علی اصغر ملکی، رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه قیمت این نوع گوشت در دوماه اخیر تقریباً ثابت بوده و هیچ گونه افزایش قیمتی در این زمینه نداشتیم، گفت: عرضه دام شرایط مطلوبی دارد و این مسئله منجر به این شده که بازار التهابی را تجربه نکند.

    ملکی اضافه کرد: از طرفی بازار گوشت قرمز کم رونق است و خریدار زیادی ندارد.

    وی قیمت هر کیلوگرم شقه بره ماده را حدود ۱۰۷ هزار تومان برای عرضه به مغازه دار عنوان کرد و گفت: عرضه به مشتری حدود ۱۱۰ تا ۱۱۵ هزار تومان است و همچنین قیمت شقه بره نر (شیشک) عرضه به مغازه دار ۱۱۵ تا ۱۲۰ هزار تومان و عرضه به مشتری ۱۳۰ تا ۱۳۵ هزار تومان است.

    رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی درباره اینکه پیش بینی می‌کنیم طی هفته‌های آینده وضعیت بازار چگونه خواهد بود، تصریح کرد: همانطور که اشاره کردم در حال حاضر بازار پررونق نیست. مردم ابتدای هر ماه مقداری خرید انجام می‌دهند و بعد از آن دوره اتفاق خاصی در بازار نمی‌افتد.

    ملکی با اشاره به افزایش عرضه مرغ منجمد، مرغ گرم و تخم مرغ در بازار ادامه داد: عرضه گسترده محصولات بخش اعظمی از نیاز پروتئینی مردم را تأمین و به مدیریت مصرف گوشت کمک می‌کند. بنابراین با توجه به شرایطی که وجود دارد، نگرانی برای بازار گوشت در ماه‌های آینده نداریم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *