×
×

حمایت زر از مسابقات کشتی نونهالان آسیا

  • کد نوشته: 2907
  • ۱۳ مرداد ، ۱۳۹۷
  • ۰
  • رقابت های کشتی نونهالان آسیا به مدت یک روز در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد که در رقابت های کشتی نونهالان قهرمانی آسیا ، ورزشکاران کشورهای ژاپن، قزاقستان، قرقیزستان، هند، اردن، بنگلادش، پاکستان، سوریه، سنگاپور، ترکمنستان و ایران حضور داشتند. استاندار البرز روز جمعه در آئین برگزاری نخستین دوره رقابت های قهرمانی نونهالان آسیا اظهار […]

  • رقابت های کشتی نونهالان آسیا به مدت یک روز در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد که در رقابت های کشتی نونهالان قهرمانی آسیا ، ورزشکاران کشورهای ژاپن، قزاقستان، قرقیزستان، هند، اردن، بنگلادش، پاکستان، سوریه، سنگاپور، ترکمنستان و ایران حضور داشتند.

    استاندار البرز روز جمعه در آئین برگزاری نخستین دوره رقابت های قهرمانی نونهالان آسیا اظهار داشت: ورزش فرصت بسیار مناسبی برای گسترش دوستی در دنیا و ایجاد هر چه بیشتر روابط صلح آمیز است.

    محمد علی نجفی گفت: امروز توجه و گسترش صلح بین ملت های مختلف دنیا نیاز جدی است که در این بین ورزش می تواند صلح پایدار میان ملت های مختلف را هر چه بیشتر برقرار سازد.

    وی ادامه داد: درخشیدن قهرمانان جهانی و المپیکی این سرزمین پرافتخار مانند ابراهیم جوادی، علیرضا حیدری، مرحوم سلیمانی، حسین نوری و علیرضا کریمی نشان از توانمندی‌های بالای البرز در رشته ورزشی کشتی را دارد.

    استاندار البرز گفت: رشته ورزشی کشتی به عنوان یکی از قدیمی و فراگیرترین ورزش های دنیا در زندگی و سنت ایرانی ها به قدری ریشه دوانده که معرف بنیان اجتماعی و هویت فرهنگی مردمان این دیار شده است.

    از نکات حائز اهمیت در برگزاری این مسابقات می توان به حضور خانواده های علاقمند به کشتى، در سالن رقابت ها اشاره کرد که از نزدیک شاهد مبارزات آینده سازان کشتی کشور بودند. این اتفاق کم نظیر این بار در رده سنى نونهالان رخ داده و باید دید در آینده ممکن است خانواده ها بتوانند مسابقات رده هاى بالاتر را هم از نزدیک تماشا کنند.

    همچنین ۴ داورزن کشورمان که به تازگی درجه ۳ بین المللی داوری کشتی را بدست آورده اند هم دراین رقابت‌ها قضاوت کردند.

    گروه صنعتی و پژوهشی زر

     

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *