×
×

حمل و ذخیره‌سازی ۹۳۷ هزار تن شکر از بنادر به مراکز ذخیره‌سازی

  • کد نوشته: 477244
  • ۵ بهمن ، ۱۴۰۰
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) از شرکت بازرگانی دولتی ایران؛ « سیاوش حسین‌پور » افزود: برای تامین کالاهای اساسی از جمله شکر مصرفی کشور، سال گذشته برنامه‌ریزی شد و در سال جاری روند خرید و واردات از اردیبهشت عملیاتی شده است. مدیرکل هماهنگی خدمات بازرگانی شرکت بازرگانی دولتی ایران اظهارداشت: تاکنون […]

    حمل و ذخیره‌سازی ۹۳۷ هزار تن شکر از بنادر به مراکز ذخیره‌سازی
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) از شرکت بازرگانی دولتی ایران؛ « سیاوش حسین‌پور » افزود: برای تامین کالاهای اساسی از جمله شکر مصرفی کشور، سال گذشته برنامه‌ریزی شد و در سال جاری روند خرید و واردات از اردیبهشت عملیاتی شده است.

    مدیرکل هماهنگی خدمات بازرگانی شرکت بازرگانی دولتی ایران اظهارداشت: تاکنون حدود یک میلیون تن شکر خام و سفید از طریق بنادر وارد کشور شده است و بر اساس برنامه‌های حمل این شرکت بیش از ۹۳۸ هزار تن از کالاهای وارد شده به کشور به مراکز ذخیره سازی حمل شده است.

    وی خاطر نشان کرد: این مقدار شکر طی ۱۰ ماه (از آغاز سال تا پایان دی‌ماه) از بنادر به مقاصد تعیین شده حمل شده است.

    مدیر کل هماهنگی خدمات بازرگانی شرکت بازرگانی دولتی ایران، همچنین از حمل حدود ۵۰۰ هزار تن برنج، بیش از ۱۵۵ هزار تن انواع دانه‌ی روغنی وارداتی و بیش از ۷.۲ میلیون تن گندم طی این مدت خبر داد.

    حسین پور افزود: با حمل به موقع، کالاهای اساسی در سرتاسر کشور برای مصرف عموم مردم به موقع توزیع می‌شود و در حال حاضر بازار آن شرایط مطلوبی دارد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *