×
×

حمل ۵۰۰ هزار تن کالای اساسی در استان تهران/ ادامه اجرای طرح ارتقای کیفیت گندم در سال ۱۴۰۱

  • کد نوشته: 469171
  • ۲۴ مهر ، ۱۴۰۰
  • ۰
  • به گزارش ایرانفودنیوز به نقل از  خبرگزاری تسنیم ؛ عباس ارشدی اظهار کرد: از ابتدای سال تا پایان شهریور میزان حمل جاده‌ای کالاهای اساسی ۴۵۵ هزار و ۳۶۲ تن و میزان  حمل ریلی ۵۰ هزار و ۷۵۳ تن رسید.  ارشدی با اشاره به آمار سال گذشته برای تأمین کالاهای اساسی استان افزود: میزان کل حمل ریلی و […]

    حمل ۵۰۰ هزار تن کالای اساسی در استان تهران/ ادامه اجرای طرح ارتقای کیفیت گندم در سال ۱۴۰۱
  • به گزارش ایرانفودنیوز به نقل از  خبرگزاری تسنیم ؛ عباس ارشدی اظهار کرد: از ابتدای سال تا پایان شهریور میزان حمل جاده‌ای کالاهای اساسی ۴۵۵ هزار و ۳۶۲ تن و میزان  حمل ریلی ۵۰ هزار و ۷۵۳ تن رسید. 

    ارشدی با اشاره به آمار سال گذشته برای تأمین کالاهای اساسی استان افزود: میزان کل حمل ریلی و جاده‌ای در سال ۹۹، حدود یک میلیون و ۲۵۸ هزار تن بود که نسبت به سال ۱۳۹۸ رشدی حدود ۳۰۰ هزار تنی داشت. 

    وی در خصوص تأمین گندم استان نیز خاطر نشان کرد: برنامه تخصیص و حمل بیش از ۲۶۸ هزار تن تاکنون برای گندم معمولی اجرا شده و تخصیص و حمل ۲۸۸ هزار تن گندم بنادر نیز به اجرا در آمده است. 

    مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان تهران به قرار داد ذخیره‌سازی گندم با بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: امسال با ۷ مرکز با  ظرفیت ۳۹۰ هزار تن و ۱۶ کارخانه به ظرفیت ۱۶۲ هزار تن قرارداد منعقد شده است. 

    ارشدی در خصوص ارتقای کیفیت گندم ذخیره‌سازی در استان تهران نیز افزود: برای ارتقای کیفیت گندم‌های ذخیره‌‌سازی شد و در سیلو نیز در سال ۱۳۹۹ درجه بندی مراکز ذخیره‌سازی انجام شد و اجرای آن را در سال ۱۴۰۱ در برنامه داریم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *