×
×

خروج آمریکا از برجام تاثیری بر صادرات آبزیان ندارد

  • کد نوشته: 2660
  • ۲۷ خرداد ، ۱۳۹۷
  • ۰
  • حسن صالحی رئیس سازمان شیلات درگفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباه تاثیر خروج آمریکا از برجام ،اظهار کرد: سال گذشته ۱۳۰ هزارتن محصولات شیلاتی با ارزش بالغ بر ۵۰۰ میلیون دلار به بازارهای هدف صادر شد. با وجود تنوع کشورهای صادراتی،خروج آمریکا از برجام تاثیری در این […]

  • حسن صالحی رئیس سازمان شیلات درگفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباه تاثیر خروج آمریکا از برجام ،اظهار کرد: سال گذشته ۱۳۰ هزارتن محصولات شیلاتی با ارزش بالغ بر ۵۰۰ میلیون دلار به بازارهای هدف صادر شد. با وجود تنوع کشورهای صادراتی،خروج آمریکا از برجام تاثیری در این زمینه نخواهد داشت.

    وی با بیان اینکه تاکنون مشکل خاصی در زمینه ارتباط با اروپایی ها نداشته ایم،افزود:بنابراین در مورد صادرات محصولات شیلاتی اگر اتفاق غیر منتظره ای رخ ندهد،مشکلی نخواهیم داشت.

    صالحی ادامه داد: با وجود آنکه سال گذشته،صادرات محصولات شیلاتی بیش از هدف برنامه بود، بنابراین پیش بینی می شود که امسال میزان صادرات از سال گذشته کمتر نباشد.

    معاون وزیر جهاد کشاورزی، صادرات محصولات شیلاتی را شامل میگو،ماهیان مرکب،یال اسبی،قزل آلا،کپور،ماهیان خاویاری و برخی گونه های پرورشی همچون سوف دریایی و شانک و غذای آبزیان اعلام کرد.

    صالحی در پایان سخنان خود درباه آخرین وضعیت واردات تجهیزات محصولات شیلاتی با خروج آمریکا از برجام گفت: در زمینه واردات تجهیزات و ارقام ژنتیک از اروپا و سایر کشورها بعید است که مشکلی پیش آید و تنها ممکن است درخصوص شرکت های چند ملیتی که با آمریکا کار می کنند،دچار موانعی شویم.
    باشگاه خبرنگاران جوان

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *