×
×

خریداری ۶۵ هزار تن گندم و ۱۰ هزار تن کلزا در خوزستان

  • کد نوشته: 478439
  • ۳۱ فروردین ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا ، امین معین راد با بیان اینکه خرید تضمینی محصولات گندم و کلزا از دو هفته گذشته آغاز شده است، اظهار کرد: در حال حاضر ۶۵ هزار تن گندم و ۱۰ هزار تن کلزا از کشاورزان استان خریداری شده است. وی با […]

    خریداری ۶۵ هزار تن گندم و ۱۰ هزار تن کلزا در خوزستان
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا ، امین معین راد با بیان اینکه خرید تضمینی محصولات گندم و کلزا از دو هفته گذشته آغاز شده است، اظهار کرد: در حال حاضر ۶۵ هزار تن گندم و ۱۰ هزار تن کلزا از کشاورزان استان خریداری شده است.

    وی با اشاره به اینکه سطح زیرکشت محصولات پاییزه توسط سازمان جهاد کشاورزی استان اعلام شده است، افزود: سطح زیر کشت گندم ۵۳۵ هزار هکتار و سطح زیر کشت کلزا نیز ۴۷ هزار و ۱۳۰ هکتار است.

    مدیر تعاون روستایی خوزستان با اشاره به اینکه برای خرید گندم ۶۸ مرکز و برای خرید کلزا ۴۶ مرکز در استان در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: پیش بینی می‌شود امسال یک میلیون و ۱۰۰ تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن گندم و ۶۰ هزار تن کلزا خریداری شود.

    معین راد با اشاره به مشکلاتی که در خصوص خرید این محصولات وجود دارد، تصریح کرد: در زمینه خرید این محصولات مشکلی وجود ندارد اما با توجه به بارندگی‌های پیش‌بینی شده، ضرورت دارد پس از خرید محصولات، حمل آن‌ها سریعتر انجام شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *