×
×

خسارت سرمازدگی درختان در فروردین قابل ملاحظه نیست

  • کد نوشته: 7701
  • ۳۰ فروردین ، ۱۳۹۹
  • ۰
  • مجتبی شادلو نایب رئیس اتحادیه باغداران تهران در گفت و گو با  خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تاثیر سرمازدگی و بارش های اخیر بر تولید محصولات باغی اظهار کرد: اگرچه بارش تگرگ در برخی مناطق خساراتی وارد کرد، اما در مجموع بارش های مناسب بهار در افزایش تولید بی تاثیر نیست. وی […]

    خسارت سرمازدگی درختان در فروردین قابل ملاحظه نیست
  • مجتبی شادلو نایب رئیس اتحادیه باغداران تهران در گفت و گو با  خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تاثیر سرمازدگی و بارش های اخیر بر تولید محصولات باغی اظهار کرد: اگرچه بارش تگرگ در برخی مناطق خساراتی وارد کرد، اما در مجموع بارش های مناسب بهار در افزایش تولید بی تاثیر نیست.

    وی افزود: با وجود آنکه اکثر محصولات باغی به مرحله گل دهی نرسیدند، از این رو سرمای فروردین خسارت قابل ملاحظه ای نداشته است.

    شادلو با اشاره به اینکه عمده گل دهی محصولات در اردیبهشت اتفاق می افتد، بیان کرد: با توجه به شرایط جوی، تولید از لحاظ کمی و کیفی وضعیت مناسبی خواهد داشت.

    نایب رئیس اتحادیه باغداران تهران ادامه داد: با وجود بارش های مناسب بهار و وضعیت چشمه زارها انتظار می رود که در ادامه سرمای دیرهنگام یا بارش تگرگ خساراتی به تولید محصولات ما وارد نکند.

    به گفته وی، با توجه به گسترش ویروس کرونا پیش بینی تولید محصولات باغی کمی دشوار است، اما در مجموع مشکل خاصی وجود ندارد.

    شادلو در پایان با تاکید بر حمایت دولت از بخش کشاورزی تصریح کرد: با توجه به نیاز حضور تولیدکنندگان محصولات باغی در باغات به منظور هرس و کوددهی انتظار می رود دولت تدابیری برای رفع این بحران بیندیشد.

    باشگاه خبرنگاران جوان

    سرویس خبری : کشاورزی و باغبانی

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *