×
×

درخواست سهمیه ۷ هزار تنی برنج برای خوزستان

  • کد نوشته: 478045
  • ۲۲ اسفند ، ۱۴۰۰
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، کاوش حسین پور در خصوص آخرین وضعیت توزیع و نیاز برنج وارداتی در خوزستان اظهار کرد: سهمیه برنج وارداتی برای هر استان بر اساس برنامه‌ای که از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران مشخص شده، حمل و وارد استان می‌شود. وی افزود: این […]

    درخواست سهمیه ۷ هزار تنی برنج برای خوزستان
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، کاوش حسین پور در خصوص آخرین وضعیت توزیع و نیاز برنج وارداتی در خوزستان اظهار کرد: سهمیه برنج وارداتی برای هر استان بر اساس برنامه‌ای که از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران مشخص شده، حمل و وارد استان می‌شود.

    وی افزود: این برنج‌ها توسط کشتی‌هایی که در بنادر استان‌های هرمزگان و بوشهر پهلوگیری کرده‌اند، وارد کشور شده و سپس براساس سهمیه‌های مشخص شده به هر استان حمل می‌شوند.

     معاون بازرگانی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: ستاد تنظیم بازار کشور برای هر استان سهمیه برنج وارداتی در نظر گرفته است که سهمیه مورد نظر برای استان خوزستان از ابتدای امسال تاکنون ۲۴ هزار تن بوده است.

    حسین پور عنوان کرد: از این میزان تاکنون ۱۸ هزار و ۵۰۰ تن در استان توزیع شده و باقی آن هنوز در انبارهای اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان موجود است.

    وی افزود: براساس آنچه مشخص شده، قیمت هر کیلوگرم برنج وارداتی هندی ۱۷ هزار تومان و قیمت هر کیلوگرم برنج وارداتی تایلندی ۱۱ هزار تومان است و بر اساس سامانه ساتکا که در خوزستان وجود دارد نسبت به توزیع این برنج‌های وارداتی اقدام می‌شود.

    معاون بازرگانی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: مکاتبه‌ای با شرکت بازرگانی دولتی ایران انجام شده و درخواست سهمیه ۷ هزار تنی برنج برای خوزستان به منظور تنظیم بازار، نیاز روزهای پایانی سال و ماه مبارک رمضان ارائه شده است تا مشکلی برای تامین برنج در خوزستان وجود نداشته باشد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *