×
×

دستیابی به هدف «غذای سالم، انسان سالم» از مسیر تحقق سلامت دام می‌گذرد

  • کد نوشته: 463402
  • ۱۴ مهر ، ۱۴۰۰
  • ۰
  • به گزارش روز چهارشنبه وزارت جهاد کشاورزی، در پیام «سید جواد ساداتی نژاد» آمده است: ۱۴ مهر ماه، روز ملی دامپزشکی را به تمامی کارکنان عرصه های مختلف اجرایی،‌ تحقیقاتی و آموزشی دولتی و غیر دولتی دامپزشکی به پاس خدمات ارزشمند و موثرشان، تبریک عرض می کنم. وی افزود: این روز، فرصتی مغتنم برای بزرگداشت خدمات […]

  • به گزارش روز چهارشنبه وزارت جهاد کشاورزی، در پیام «سید جواد ساداتی نژاد» آمده است: ۱۴ مهر ماه، روز ملی دامپزشکی را به تمامی کارکنان عرصه های مختلف اجرایی،‌ تحقیقاتی و آموزشی دولتی و غیر دولتی دامپزشکی به پاس خدمات ارزشمند و موثرشان، تبریک عرض می کنم.

    وی افزود: این روز، فرصتی مغتنم برای بزرگداشت خدمات صاحبان حرفه شریفی است که در راستای ارتقای بهداشت عمومی و حفظ و صیانت از سرمایه دامی کشور از طریق کنترل، پیشگیری و ریشه کنی بیماری های قابل انتقال انسان و حیوان و نیز بیماری های واگیردار دامی و همچنین تضمین سلامت فرآورده های خام دامی به واسطه اعمال نظارت های مستمر بهداشتی از مزرعه تا سفره فعال بوده و بدین ترتیب نقشی مهم در توسعه پایدار و اشتغال در کشور ایفا می‌کنند.

    ساداتی نژاد خاطر نشان کرد: روشن است که تعهد بالای متولیان بخش های گوناگون آموزشی، تحقیقاتی، اجرایی و صنفی دامپزشکی در اتخاذ هماهنگی بین بخشی، ضامن حمایت‌های لازم برای عملیاتی شدن برنامه‎‌های مبتنی بر سیاست های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در حوزه سلامت و اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

    وی تاکید کرده است: وزارت جهاد کشاورزی در راستای حمایت و پشتیبانی همه جانبه از مجموعه دامپزشکی کشور، تمامی توان و پتانسیل های موجود را در به فعلیت رساندن اهداف مدون آن به کار خواهد بست.

    ساداتی نژاد خاطر نشان کرد: نیل به هدف والای «غذای سالم، انسان سالم» در جامعه از مسیر دشوار تحقق سلامت دام می‌گذرد که مجموعه دامپزشکی کشور نشان داده است توانمندی تحقق کامل آن را دارد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *