×
×

دلالان و سودجویان مانع کاهش قیمت کالاها هستند/تعزیرات حکومتی ورود کند

  • کد نوشته: 5613
  • ۲۵ شهریور ، ۱۳۹۸
  • ۰
  • ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با ایسنا درباره اینکه چرا متناسب با کاهش نرخ ارز، قیمت کالاهای اساسی کاهش نمی یابد، از اصلی‌ترین دلایل این موضوع را سودجویی افراد سودجو دانست و اظهار داشت: امروز قیمت ارز از حدود ۱۸ هزار تومان کاهش یافته و به حدود ۱۱هزار تومان رسیده است اما سودجویی عده ای سودجو […]

  • ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با ایسنا درباره اینکه چرا متناسب با کاهش نرخ ارز، قیمت کالاهای اساسی کاهش نمی یابد، از اصلی‌ترین دلایل این موضوع را سودجویی افراد سودجو دانست و اظهار داشت: امروز قیمت ارز از حدود ۱۸ هزار تومان کاهش یافته و به حدود ۱۱هزار تومان رسیده است اما سودجویی عده ای سودجو و دلالان مانع همسان سازی قیمت کالاها متناسب با کاهش نرخ ارز شده است.

    نماینده مردم نجف آباد در مجلس تصریح کرد: تعزیرات حکومتی باید به این موضوع ورود کرده و در مقابل افراد سودجو و دلال بایستد. البته با توجه به گستردگی این موضوع، این بخش به تنهایی نمی تواند با سودجویان برخورد کند بلکه باید سایر دستگاه ها به میدان آمده و حتی از پتانسیل نیروی مردمی نیز استفاده شود.

    این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی در ادامه تاکید کرد: برای این موضوع کمبود قانون نیز نداریم و دستگاه های اجرایی باید با بهره گیری از قوانین موجود در برابر سودجویان و دلالان بایستند.

    ابوترابی در پایان با تاکید بر اینکه «مردم سرمایه اجتماعی نظام اسلامی هستند»، گفت: نباید با برخی از کارشکنی ها زمینه نارضایتی مردم را فراهم کرده و به اعتماد آن ها نسبت به حاکمیت خدشه وارد کنیم. باید همه دستگاه‌ها در راستای خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات آنان تمام توان خود را به کار گیرند.

    ایسنا

     

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *