×
×

دو ماه است در ضرریم!

  • کد نوشته: 481302
  • ۵ بهمن ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، حبیب اسدالله نژاد با بیان اینکه بعد از توافق با وزارت جهادکشاورزی جمع آوری مرغ مازاد به اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی واگذار شد، گفت: با جمع‌آوری مرغ مازاد از مرغداری‌ها خوشبختانه قیمت مرغ سیر صعودی به خود گرفته و قیمت مرغ […]

    دو ماه است در ضرریم!
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، حبیب اسدالله نژاد با بیان اینکه بعد از توافق با وزارت جهادکشاورزی جمع آوری مرغ مازاد به اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی واگذار شد، گفت: با جمع‌آوری مرغ مازاد از مرغداری‌ها خوشبختانه قیمت مرغ سیر صعودی به خود گرفته و قیمت مرغ زنده نسبت به دو روز گذشته حدود ۵۰۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان افزایش یافته و از هر کیلو ۳۲ هزار تومان به ۳۸ هزار تومان رسیده است.

    وی ادامه داد: قیمت تمام شده هر کیلو مرغ زنده برای مرغداران ۴۴ هزار تومان است و هنوز حتی قیمت بازار به قیمت تمام شده برای مرغداران نیز نرسیده است.

    مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی کشور اضافه کرد: در روزهای آینده در صورت ابلاغ دستورالعمل مورد توافق با شتاب بیشتری اقدام به جمع‌آوری مرغ مازاد خواهیم کرد تا مرغ زنده به ۴۴ هزار تومان برسد.

    وی تصریح کرد: دو ماه است که مرغداران در ضرر و زیان هستند و قصد داریم این ضرر و زیان‌ها بررسی و عدد کلی را منتشر کنیم.

    اسدالله نژاد در ادامه گفت: جمع‌آوری مرغ مازاد، مدیریت تولید و تامین به اتحادیه مرغداران گوشتی واگذار شده است. قرار  بوده که صفر تا صد بازار به ما واگذار شود که هنوز این اتفاق نیفتاده است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *