×
×

راهکار اندونزی برای حفظ قیمت روغن

  • کد نوشته: 480979
  • ۱۰ دی ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، اندونزی بزرگ‌ترین تولیدکننده روغن پالم در جهان، قرار است مقدار کمتری از این کالا را به خارج از کشور صادر کند زیرا سیاستی را پیش می‌گیرد که شرکت‌ها را ملزم به حفظ عرضه بیشتر در داخل می‌کند. بودی سانتوسو، مدیر کل […]

    راهکار اندونزی برای حفظ قیمت روغن
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، اندونزی بزرگ‌ترین تولیدکننده روغن پالم در جهان، قرار است مقدار کمتری از این کالا را به خارج از کشور صادر کند زیرا سیاستی را پیش می‌گیرد که شرکت‌ها را ملزم به حفظ عرضه بیشتر در داخل می‌کند.

    بودی سانتوسو، مدیر کل تجارت خارجی وزارت بازرگانی اندونزی اظهار کرد که دولت میزان صادرات تولیدکنندگان را به شش برابر نیاز فروش داخلی کاهش خواهد داد که در حال حاضر هشت برابر کاهش یافته است. او گفت که این تغییر از اول ژانویه اعمال خواهد شد.

    یک مقام مسئول اظهار کرد: دولت اندونزی می‌خواهد از عرضه داخلی کافی در تعطیلات ماه آوریل (رمضان و عید) اطمینان حاصل کند زیرا تولید در سه ماهه اول فصلی ضعیف‌تر خواهد بود.

    بر اساس گزارش بلومبرگ، اندونزی همچنین در سال ۲۰۲۳ دستور بیشتری برای ترکیب بیودیزل اعمال خواهد کرد که مصرف داخلی روغن پالم را افزایش خواهد داد. مقامات عنوان کردند که ما نمی‌خواهیم عرضه داخلی کاهش یابد و در معرض افزایش قیمت‌های داخلی باشیم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *