×
×

روزانه بین ۲۵ تا ۳۰ هزار تن نهاده بارگیری می شود

  • کد نوشته: 479045
  • ۱۶ خرداد ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • محسن سلامی گفت: بیش از ۵۰۰ هزار تن نهاده در بنادر وجود دارد که به محض ترخیص، مراحل ورود آن‌ها به کشور انجام می‌شود. به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، به گفته محسن سلامی ، شرکت پشتیبانی امور دام به دستور وزیر جهاد کشاورزی […]

    روزانه بین ۲۵ تا ۳۰ هزار تن نهاده بارگیری می شود
  • محسن سلامی گفت: بیش از ۵۰۰ هزار تن نهاده در بنادر وجود دارد که به محض ترخیص، مراحل ورود آن‌ها به کشور انجام می‌شود.

    به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، به گفته محسن سلامی ، شرکت پشتیبانی امور دام به دستور وزیر جهاد کشاورزی و همچنین جهت حمایت از تولید، در حال آماده سازی بیش یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن نهاده است. اتحادیه‌ها بسته به نیاز خود می‌توانند با ثبت سفارش، نسبت به واردات اقدام کنند.

    سلامی گفت: ۳۰ هزار تن ذرت وارداتی از بنادر شمالی بارگیری می‌شود و تقریبا در ۴ روز گذشته، تمام بنادر برای پشتیبانی از واردات، در سرتاسر کشور اقدامات لازم را انجام داده اند. در چند روز گذشته بیش از یک صد هزار تن نهاده به انبار‌ها ارسال و به تولیدکننده‌ها تحویل داده شده است. بنادر به صورت ۲۴ ساعته در حال بارگیری هستند و روزانه بین ۲۵ تا ۳۰ هزار تن نهاده بارگیری می‌شود.

    سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی هفتم خرداد گفته است: ۲۰ هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح تامین نهاده‌های دامی در اختیار وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفته که در همین راستا، شعب بانک کشاورزی نیز، حتی روزهای تعطیل برای ارائه این تسهیلات فعال خواهند بود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *