×
×

شاهین طلایی «تغذیه سالم» بر دوش روابط عمومی پگاه

  • کد نوشته: 9174
  • ۶ مرداد ، ۱۳۹۹
  • ۰
  • به گزارش ایرانفودنیوز به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران ( پگاه )، یکشنبه ۵ مرداد، پنجمین دوره جشنواره تبلیغات و روابط عمومی ایران برگزار شد و در این رویداد لوح سپاس رتبه اول و شاهین طلایی بخش ویژه «تغذیه سالم» به روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران اهدا شد. بر پایه این […]

    شاهین طلایی «تغذیه سالم» بر دوش روابط عمومی پگاه
  • به گزارش ایرانفودنیوز به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران ( پگاه )، یکشنبه ۵ مرداد، پنجمین دوره جشنواره تبلیغات و روابط عمومی ایران برگزار شد و در این رویداد لوح سپاس رتبه اول و شاهین طلایی بخش ویژه «تغذیه سالم» به روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران اهدا شد.

    بر پایه این اطلاع، برند ۶۶ ساله پگاه که سالها درحوزه توسعه محصولات سلامت محور تلاش کرده درسال ۱۳۹۹ هم به دلیل توجه و تمرکز بر تبلیغات محصولات سلامت محور که عامل ارتقای نشاط و سلامت جامعه است، حائز این رتبه شد.

    بخش ویژه تغذیه سالم این جشنواره با مشارکت انستیتو تغذیه و تحقیقات غذایی کشور برگزار و با داوری آثار تبلیغاتی مرتبط با توسعه فرهنگ تغذیه سالم، برگزیده این بخش معرفی شد.

    اعطای شاهین طلایی سلامت به روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران، به دلیل رویکرد سلامت محور تبلیغاتی این شرکت و بر اساس ارزیابی هیئت داوران و با اختلاف زیاد با رقبای دیگر رخ داد.

    روابط عمومی پگاه در ارزیابی برترین‌های جشنواره و تجلیل شایستگان این حوزه هم دو نشان دیگر به صورت فردی کسب کرد و بر همین اساس، ستاره شایستگی روابط عمومی به حمیدرضا ‌طهماسبی‌پور مدیر روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران و ستاره خدمت نیز به محمد صراف‌زاده از روابط عمومی پگاه اعطا شد.

    سرویس خبری : صنایع غذایی

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *