×
×

شرکت هفت‌تپه ظرفیت بازگشت به دوران طلایی خود را دارد

  • کد نوشته: 468161
  • ۲۱ مهر ، ۱۴۰۰
  • ۰
  • عبدالعلی ناصری روز سه شنبه در حاشیه بازدید از کارخانه کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در جمع کارکنان این شرکت با معرفی محمدفتحی مکوند به عنوان مدیرعامل این شرکت بیان کرد: کشت و صنعت نیشکر هفت تپه این ظرفیت را دارد که به گل سر سبد شرکت های کشت و صنعت نیشکری کشور تبدیل شود اما تحقق […]

    شرکت هفت‌تپه ظرفیت بازگشت به دوران طلایی خود را دارد
  • عبدالعلی ناصری روز سه شنبه در حاشیه بازدید از کارخانه کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در جمع کارکنان این شرکت با معرفی محمدفتحی مکوند به عنوان مدیرعامل این شرکت بیان کرد: کشت و صنعت نیشکر هفت تپه این ظرفیت را دارد که به گل سر سبد شرکت های کشت و صنعت نیشکری کشور تبدیل شود اما تحقق این امر نیازمند همراهی و همکاری مجموعه کارکنان این شرکت است.
    وی با تاکید بر پرداخت حقوق تیر امسال کارکنان هفت تپه در روزهای آتی گفت:بقیه حقوق کارگران این شرکت در فواصل کوتاه مدت طبق توافق قبلی با حمایت بانک‌های ملی و صادرات پرداخت می‌شود.
    وی با تشریح روند واگذاری شرکت نیشکر هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی افزود:به منظور پیشبرد امور و پرداخت هزینه‌های جاری و حقوق کارگران این شرکت، بودجه ای در نظر گرفته شده تا کار و  فعالیت در این شرکت به روال عادی بازگردد.
    وی همچنین در خصوص بازگشت به کار کارگران اخراجی نیشکر هفت تپه بیان کرد: کارگران اخراج شده که منع قانونی برای بازگشت به کار ندارند می توانند  در شرکت نیشکر هفت تپه مجدد مشغول به کار شوند.
    ناصری  در رابطه با قانون منع به کارگیری افراد بازنشسته در شرکت نیشکر هفت تپه نیز گفت: این قانون در شرکت هفت تپه باید رعایت شود و اگر در این مجموعه افرادی هستند که شرایط قانونی بازنشستگی را دارند طبق قانون و با رعایت حقوق قانونی با آنان تسویه حساب خواهد شد.
     وی ادامه داد: با آغاز فعالیت مجدد تولید شکر در نیشکر هفت تپه  و کشت و آبیاری مزارع نیشکر ، مسیر برای تولید سال آینده با برنامه ریزی هموار خواهد شد تا هفت تپه گام به گام به سمت دوران طلایی خود بازگردد.
    در نشست یکشنبه شب هفته جاری که به ریاست معاون اول رییس جمهوری برگزار شد نسبت به تعیین تکلیف شرکت کشت و صنعت هفت تپه اقدام و مدیریت این مجموعه عظیم به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی واگذار شد.
    به گزارش ایرنا شرکت توسعه نیشکر هفت تپه در شمال خوزستان و در حوزه سیاسی شهرستان شوش به عنوان نخستین واحد نیشکری کشوری ، در سال ۱۳۹۴ به بخش خصوصی واگذار شد و از آن زمان تاکنون این مجموعه صنعتی کشاورزی با بحران های کارگری و تولیدی رو به رو بوده است.
    سه ماه پیش با حکم دستگاه قضایی مالک خصوصی شرکت توسعه نیشکر هفت تپه خلع ید شد و اداره آن به دولت واگذار شد.

    شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه با حدود پنج هزار نیرو در ۱۵ کیلومتری شهر شوش واقع شده است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *