×
×

صادرات سیب به پاکستان از شهریور انجام می‌شود

  • کد نوشته: 479300
  • ۵ تیر ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • نورانی گفت: بر اساس تفاهم نامه‌ای که بین وزارت جهاد کشاورزی و دولت پاکستان منعقد شده، صادرات سیب به این کشور از شهریور انجام می‌شود. به گزارش پایگاه خبری علوم‌ و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید رضا نورانی گفت: حدود ۵۰۰ هزار تن ظرفیت صادرات سیب به پاکستان است […]

    صادرات سیب به پاکستان از شهریور انجام می‌شود
  • نورانی گفت: بر اساس تفاهم نامه‌ای که بین وزارت جهاد کشاورزی و دولت پاکستان منعقد شده، صادرات سیب به این کشور از شهریور انجام می‌شود.

    به گزارش پایگاه خبری علوم‌ و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید رضا نورانی گفت: حدود ۵۰۰ هزار تن ظرفیت صادرات سیب به پاکستان است و قرار است از شهریور امسال انجام شود.

    رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی ایران گفت: ظرفیت‌های تولید هم در ایران بسیار است و سالانه مازاد سیب تولیدی ایران به کشور‌های دیگر صادر می‌شود.

    به گفته نورانی قرار است در مقابل سیبی که به پاکستان صادر می‌کنیم، در صورت نیاز میوه‌های گرمسیری هم از این کشور وارد کنیم.

    پیش از این دستورالعمل های ایران در زمینه تجارت با کشور‌های دیگر یک سویه بود و به کالا‌های وارداتی تعرفه پایین و کالا‌های صادراتی تعرفه بالا وضع شده بود که شرایط صادرات را برای کشور سخت می‌کرد و برخی زمان‌ها به ممنوعیت صادرات می‌رسیدیم.

    به گفته نورانی ، صادرات سیب با ایران با تعرفه ۵ درصد خواهد بود .

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *