×
×

صادرات مرغ زنده تا ۱۰ روز آینده آزاد شد + سند

  • کد نوشته: 8477
  • ۷ خرداد ، ۱۳۹۹
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، ستاد تنظیم بازار صادرات مرغ را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به صورت محدود برای تنظیم قیمت بازار آزاد کرد. بر اساس ابلاغیه ستاد تنظیم بازار، صادرات محدود مرغ زنده تا ۱۵ خردادماه سال جاری از مرزهای استان سیستان و بلوچستان آزاد شده است. به گزارش فارس، قیمت مرغ در بازار تهران در محدود […]

    صادرات مرغ زنده تا ۱۰ روز آینده آزاد شد + سند
  • به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، ستاد تنظیم بازار صادرات مرغ را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به صورت محدود برای تنظیم قیمت بازار آزاد کرد.

    بر اساس ابلاغیه ستاد تنظیم بازار، صادرات محدود مرغ زنده تا ۱۵ خردادماه سال جاری از مرزهای استان سیستان و بلوچستان آزاد شده است.

    به گزارش فارس، قیمت مرغ در بازار تهران در محدود ۱۰ هزار تومان است و طی چند ماه گذشته تولید کنندگان به شدت از قیمت پایین بازار ناراضی هستند و از نظر آنها تولید کنندگان ضرر می‌کنند. به گفته آنها تولید کنندگان در حال حاضر در فروش هر کیلوگرم مرغ حدود ۲ هزار و ۵۰۰ تومان متضرر می‌شوند.

    یکی از دلایل اصلی کم شدن حاشیه سود مرغداران بالا رفتن قیمت تمام‌شده به دلیل رشد دو برابری قیمت نهاده است، از سوی دیگر سیاست‌های صادراتی به گونه‌ای نیست که عرضه به بازار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ متعادل کند.

    حال با صادرات محدود مرغ زنده و آن هم تا ۱۰ روز آینده باید منتظر بود که آیا کفه قیمت بازار به سود تولیدکنندگان سنگینی خواهد کرد؟

    خبرگزاری فارس

    سرویس خبری : دام طیور و آبزیان

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *