×
×

صادرات مرغ و تخم مرغ به عراق ممنوع نشده است

  • کد نوشته: 479268
  • ۲ تیر ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق گفت: تاکنون بصورت رسمی نامه‌ای از وزارت کشاورزی عراق مبنی بر ممانعت از واردات مرغ و تخم مرغ ایران صادر نشده است. به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، جهانبخش سنجابی شیرازی  گفت: چنانچه این موضوع از منابع موثق و رسمی […]

    صادرات مرغ و تخم مرغ به عراق ممنوع نشده است
  • دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق گفت: تاکنون بصورت رسمی نامه‌ای از وزارت کشاورزی عراق مبنی بر ممانعت از واردات مرغ و تخم مرغ ایران صادر نشده است.

    به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، جهانبخش سنجابی شیرازی  گفت: چنانچه این موضوع از منابع موثق و رسمی عراقی اعلام شود مسلماً مراجع ذیربط کشورمان آن را اطلاع رسانی خواهند کرد.

    او می گوید: چندی قبل دامپزشکی مرز “مندلی” عراق در توصیه شفاهی به مدیر آن گذرگاه مرزی جلوگیری از واردات مرغ و تخم مرغ از کشورمان را مطرح می‌کند، با توجه به اینکه این توصیه منبع رسمی نداشته با پیگیری رایزن بازرگانی کشورمان در عراق مشکل برطرف شده و صادرات کامیون‌های حامل مرغ و تخم مرغ ایرانی به عراق که دارای مجوز بودند صورت می‌گیرد.

    چندی پیش خبری مبنی بر ممنوعیت صادرات مرغ و تخم مرغ ایرانی به کشور عراق در برخی از رسانه ها منتشر شده بود. 

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *