×
×

صف ۴۱ کشتی در بنادر برای تخلیه کالاهای اساسی

  • کد نوشته: 479162
  • ۲۴ خرداد ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در حال حاضر ۲۰ فروند کشتی در بنادر کشور در حال تخلیه کالاهای اساسی و ۲۱ کشتی در لنگرگاه‌ها منتظر پهلوگیری هستند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، علی اکبر صفایی در حاشیه بازدید از روند تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی در بندر امام (ره)، اظهار […]

    صف ۴۱ کشتی در بنادر برای تخلیه کالاهای اساسی
  • مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در حال حاضر ۲۰ فروند کشتی در بنادر کشور در حال تخلیه کالاهای اساسی و ۲۱ کشتی در لنگرگاه‌ها منتظر پهلوگیری هستند.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، علی اکبر صفایی در حاشیه بازدید از روند تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی در بندر امام (ره)، اظهار داشت: در سال جاری، میزان تحویل کالاهای اساسی از بنادر کشور به صاحبان آنها و جابجایی به سمت مقصد در استان‌های مختلف، با رشد ۱۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته همراه بوده است.

    وی با تاکید بر تسریع در ترخیص کالاهای اساسی از بنادر کشور، گفت: طی سال گذشته ۲۷ میلیون تن کالای اساسی در بنادر کشور تخلیه شده این میزان اقدامی با ارزش برای پشتیبانی از شبکه توزیع کالای اساسی در کشور است لذا تلاش سازمان بنادر و دریانوردی در راستای بهبود این عملکرد طی سال جاری است.

    صفایی تصریح کرد: در حال حاضر ۲۱ فروند کشتی حامل کالاهای اساسی در لنگرگاه‌ها موجود است و علاوه بر این تعداد ۲۰ فروند کشتی دیگر در اسکله‌های بنادر کل کشور فرآیند تخلیه کالا را طی می‌کنند.

    وی کالاهای اساسی موجود در انبار و سیلوهای بنادر کشور را بیش از ۳ میلیون تن اعلام کرد و بیان‌داشت: کل کالاهای اساسی در لنگرگاه‌ها، اسکله‌ها و محوطه بنادر بالغ بر ۴ میلیون تن است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *