×
×

ضرورت افزایش تولید شیلات در خوزستان

  • کد نوشته: 480257
  • ۲۸ مهر ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • صادق خلیلیان در دیدار با سید حسین حسینی، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران با تاکید بر ضرورت افزایش تولید شیلات در استان با استفاده از روش‌های مختلف اظهار کرد: آبزی‌پروری و توسعه سواحل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از پایگاه […]

    ضرورت افزایش تولید شیلات در خوزستان
  • صادق خلیلیان در دیدار با سید حسین حسینی، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران با تاکید بر ضرورت افزایش تولید شیلات در استان با استفاده از روش‌های مختلف اظهار کرد: آبزی‌پروری و توسعه سواحل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

    به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، وی با اشاره به تولید ماهی در قفس بیان کرد: تولید ماهی در قفس ظرفیت بسیار خوبی است؛ این کار قابلیت اجرا را در آب‌های پشت‌سد و آب‌های ساحلی دارد.

    وی در پایان با تأکید بر توسعه، تکمیل، تجهیز و لایروبی بنادر صیادی گفت: تجهیز و نوسازی قایق‌های صیادی در راستای افرایش تولید صورت گیرد زیرا دنیا به سمت و سوی استفاده از گوشت ماهی حرکت کرده است و استان خوزستان می‌تواند بخشی از نیازهای کشور را در این زمینه برطرف کند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *