×
×

عرضه انبوه دام در بازار طی هفته‌های آتی

  • کد نوشته: 481538
  • ۲۳ بهمن ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران(ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، منصور پوریان گفت: با توجه به توزیع گوشت های وارداتی و گوشت منجمد توزیع داخل، قیمت هر کیلو لاشه داخلی ۵ هزار تومان کاهش یافته است که امیدواریم با استمرار روند کاهشی، لاشه به نرخ منطقی خود نزدیک شود. به گفته […]

    عرضه انبوه دام در بازار طی هفته‌های آتی
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران(ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، منصور پوریان گفت: با توجه به توزیع گوشت های وارداتی و گوشت منجمد توزیع داخل، قیمت هر کیلو لاشه داخلی ۵ هزار تومان کاهش یافته است که امیدواریم با استمرار روند کاهشی، لاشه به نرخ منطقی خود نزدیک شود.

    به گفته او، با توجه به زایش های مناسب و استثنایی در استان های مختلف و شرایط مساعد مرتع ناشی از بارش های مناسب باید برنامه ریزی مناسبی برای توزیع دام در بازار صورت گیرد تا شرایط به گونه ای نباشد که با عرضه انبوه، دامدار متضرر شود.

    پوریان ادامه داد: طبق روال همه ساله در نیمه نخست سال با افزایش عرضه و مصرف پایین گوشت مواجه هستیم؛ بنابراین از الان برنامه ریزی صادرات و خرید تضمینی برای خروج دام مازاد باید صورت گیرد چرا که در هفته های آتی با حجم زیادی دام در بازار روبرو خواهیم شد که بی سابقه است.

    این مقام مسئول قیمت هرکیلو بره نر کشتاری را ۱۲۵ هزار تومان و گوساله نر کشتاری را ۹۸ هزار تومان اعلام کرد و گفت: با توزیع گسترده گوشت امیدواریم بازار به ثبات برسد.

    او گفت: بنابر اعلام‌مسئولان وزارت جهاد روزانه ۸۰ تن گوشت گرم وارد و در بازار توزیع می شود، البته رقم عرضه روزانه گوشت منجمد داخلی در بازار بالاتر است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *