×
×

عرضه انواع گوشت قرمز با قیمت مناسب در روزهای پایانی سال

  • کد نوشته: 477511
  • ۱۹ بهمن ، ۱۴۰۰
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، ابراهیم زارع درباره تصمیمات و تدابیر کارگروه تنظیم بازار محصولات کشاورزی برای ثبات بازار در اسفند ماه گفت: بر اساس آخرین تصمیمات کارگروه تنظیم محصولات کشاورزی مقرر شد گوشت قرمز گوسفند منجمد، گوساله منجمد و گوساله گرم در سراسر کشور و گوشت […]

    عرضه انواع گوشت قرمز با قیمت مناسب در روزهای پایانی سال
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، ابراهیم زارع درباره تصمیمات و تدابیر کارگروه تنظیم بازار محصولات کشاورزی برای ثبات بازار در اسفند ماه گفت: بر اساس آخرین تصمیمات کارگروه تنظیم محصولات کشاورزی مقرر شد گوشت قرمز گوسفند منجمد، گوساله منجمد و گوساله گرم در سراسر کشور و گوشت گوسفند گرم در سطح تهران توسط شرکت پشتیبانی امور دام در روزهای پایانی سال و ایام نوروز توزیع شود.

    وی پیش بینی کرد قیمت گوشت قرمز منجمد حدود ۱۵ درصد کمتر از قیمت گوشت گرم در بازار عرضه شود.

    زارع افزود: قیمت گوشت قرمز گرم نیز با قیمت مناسب قابل عرضه خواهد بود.

    وی در همین حال اظهار داشت: گوشت مرغ منجمد بر اساس همان قیمت مصوب قبلی توسط شرکت پشتیبانی امور دام در بازار توزیع و قیمت انواع گوشت قرمز نیز در کارگروه تنظیم بازار به زودی نهایی و مصوب می شود.

    مدیر بازرگانی داخلی کالاهای کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی با بیان این که کمبودی در تامین گوشت قرمز وجود ندارد، گفت: امسال با مازاد کشتار و عرضه گوشت قرمز مواجه ایم.

    وی تصریح کرد: برای تامین ذخایر استراتژیک، اولویت با خرید گوشت تولید داخل است و در صورتی که از محل تولید داخل امکان تامین نباشد، شرکت پشتیبانی امور دام اقدام به واردات می کند.

    زارع گفت: دولت ابزاری هایی برای کنترل قیمت کالاها دارد و یکی از این ابزارها عرضه به موقع محصول در بازار است.

    وی اذعان داشت: وزارت جهاد کشاورزی تلاش می کند از طریق همکاری و مذاکره با تشکل ها برای تنظیم بازار محصولات اساسی در ایام نوروز اقدام کند ضمن اینکه وزارتخانه طی جلساتی به شرکت های قطعه بندی گوشت پیشنهاد داده قیمت هایشان را کاهش دهند.

    زارع درباره برخی شایعات در مورد قیمت گوشت قرمز گفت: دلالان با شایعه پراکنی در فضای مجازی، ایجاد التهاب و تحریک خرید مردم و هجوم آنان به بازار به نوعی می خواهند قیمت سازی و درآمدزایی کنند و به اهداف خود برسند و این درحالی است که در کشور با کمبود گوشت قرمز مواجه نیستیم و قیمت ها مشخص هستند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *