×
×

عرضه گوشت گرم تنظیم بازاری آغاز شد

  • کد نوشته: 477550
  • ۲۳ بهمن ، ۱۴۰۰
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان – براساس آخرین مصوبات کارگروه تنظیم بازار محصولات کشاورزی، عرضه اینترنتی گوشت منجمد تنظیم بازاری از پنج شنبه آغاز شده و قرار است گوشت گرم تنظیم بازاری هم از امروز در میادین میوه و تره‌بار توزیع شود. در جلسه کارگروه تنظیم بازار […]

    عرضه گوشت گرم تنظیم بازاری آغاز شد
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان – براساس آخرین مصوبات کارگروه تنظیم بازار محصولات کشاورزی، عرضه اینترنتی گوشت منجمد تنظیم بازاری از پنج شنبه آغاز شده و قرار است گوشت گرم تنظیم بازاری هم از امروز در میادین میوه و تره‌بار توزیع شود.

    در جلسه کارگروه تنظیم بازار محصولات کشاورزی، مقرر شد که برای آرامش بازار و رفع دغدغه مردم و با توجه به این که ذخایر گوشت قرمز به اندازه کافی و به فور وجود دارد برای تنظیم بازار، عرضه به صورت گسترده از طریق سامانه توزیع هوشمند، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، میادین میوه و تره‌بار و توزیع در سطح شهر انجام شود.

    به نقل از سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران،  گوشت گوساله مخلوط با قیمت هر کیلوگرم ۹۹ هزار و ۸۰۰ تومان و گوشت بره مخلوط با قیمت هر کیلوگرم ۱۰۵ هزار تومان توسط سامانه بازرگام عرضه خواهد شد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *