×
×

علت فروریختن سیلوی گندم حمیدیه در دست بررسی است

  • کد نوشته: 479128
  • ۲۳ خرداد ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از فروریختن یک کندوی سیلوی ۳۰ هزار تنی در شهرستان حمیدیه خبر داد و گفت: این کندو متعلق به بخش خصوصی است. به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا ، امید جهان نژادیان اظهار کرد: در ساعت ۹:۴۵ روز یکشنبه ۲۲ خردادماه یک […]

    علت فروریختن سیلوی گندم حمیدیه در دست بررسی است
  • مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از فروریختن یک کندوی سیلوی ۳۰ هزار تنی در شهرستان حمیدیه خبر داد و گفت: این کندو متعلق به بخش خصوصی است.

    به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا ، امید جهان نژادیان اظهار کرد: در ساعت ۹:۴۵ روز یکشنبه ۲۲ خردادماه یک کندو از سیلوی ۳۰ هزار تنی واقع در شهرستان حمیدیه ریزش کرد.

    وی افزود: این سیلو متعلق به بخش خصوصی است و براساس قرارداد در اجاره اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان است.

    مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: این سیلوی بتنی در سال ۱۳۹۹ افتتاح شد و حدود ۱۲ تا ۱۳ هزار تن گندم متعلق به اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در کندوی فروریخته آن نگهداری می‌شد.

    جهان نژادیان عنوان کرد: به منظور ذخیره سازی استاندارد گندم در خوزستان، ۲۲ سیلوی متعلق به بخش خصوصی در اجاره اداره کل غله خوزستان هستند و طی قرارداد مشخص و با گرفتن تضامین لازم نسبت به ذخیره گندم در این سیلوها اقدام می‌شود.

    وی ادامه داد: وارد شدن هر نوع خسارتی به این سیلوها از جمله بلایای طبیعی و دیگر حوادث بر عهده پیمانکار است و دولت هیچ خسارتی در این زمینه متحمل نمی‌شود.

    مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در خصوص علت حادثه گفت: به نظر می‌رسد علت بروز این حادثه فنی باشد اما علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *