×
×

قرارگاه امنیت غذایی قیمت مرغ زنده را تعیین کرد

  • کد نوشته: 479334
  • ۷ تیر ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی گفت: از وزیر جهاد درخواست کردیم تا قیمت مرغ زنده را که در قرارگاه امنیت غذایی تعیین شده است را ابلاغ کند. به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرگزاری مهر، حبیب اسدالله نژاد با بیان اینکه قیمت مرغ هنوز با نرخ منطقی و قیمت تمام […]

    قرارگاه امنیت غذایی قیمت مرغ زنده را تعیین کرد
  • مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی گفت: از وزیر جهاد درخواست کردیم تا قیمت مرغ زنده را که در قرارگاه امنیت غذایی تعیین شده است را ابلاغ کند.

    به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرگزاری مهر، حبیب اسدالله نژاد با بیان اینکه قیمت مرغ هنوز با نرخ منطقی و قیمت تمام شده آن فاصله زیادی دارد، گفت: قیمت مرغ در بازار به حدود ۵۹ هزارتومان در هر کیلوگرم رسیده که به نرخ مصوب آن (۶۰ هزار تومان) نزدیک شده است اما با قیمت تمام شده فاصله دارد.

    وی اضافه کرد: برای وزیر جهاد کشاورزی در این باره نامه‌ای نوشته و خواستار اصلاح قیمت مرغ شدیم.

    اسدالله نژاد با بیان اینکه برای ادامه تولید و ایجاد انگیزه تولیدکنندگان این کار ضروری است، گفت: قرارگاه امنیت غذایی قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده را ۴۹ هزار تومان اعلام کرده اما قیمت مرغ زنده در بازار هم اکنون بین ۴۰ تا ۴۲ هزار تومان است.

    وی اضافه کرد: در خواست ما از وزیر جهاد این بوده که قیمت تعیین شده در قرارگاه امنیت غذایی برای مرغ زنده، ابلاغ و قیمت مرغ گرم نیز بر این اساس اصلاح و اعلام شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *