×
×

قیمت جوجه یکروزه به ۹ هزار و ۵۰۰ تومان رسید

  • کد نوشته: 476906
  • ۱۳ دی ، ۱۴۰۰
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ـ حبیب اسدالله نژاد گفت: قیمت کنونی هر قطعه جوجه یکروزه ۹ هزار تا ۹ هزار و ۵۰۰ تومان است که در صورت عدم کنترل و نظارت بازار جوجه، شاهد افزایش بیشتر قیمت خواهیم بود. اسداله نژاد گفت: میل و رغبت برای […]

    قیمت جوجه یکروزه به ۹ هزار و ۵۰۰ تومان رسید
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ـ حبیب اسدالله نژاد گفت: قیمت کنونی هر قطعه جوجه یکروزه ۹ هزار تا ۹ هزار و ۵۰۰ تومان است که در صورت عدم کنترل و نظارت بازار جوجه، شاهد افزایش بیشتر قیمت خواهیم بود.

    اسداله نژاد گفت: میل و رغبت برای جوجه ریزی افزایش یافت که همین امر منجر به افزایش قیمت شده است، درحالیکه باید ساز و کاری برای عرضه با نرخ مصوب بکار گرفته شود.

     بررسی ها از سطح بازار نشان می دهد که هر ‌کیلو مرغ با نرخ ۳۰ هزار تومان، ران مرغ ۳۱ هزار تومان، سینه با کتف ۴۵ تا ۴۷ هزار تومان و فیله مرغ ۶۰ تا ۶۵ هزار تومان است.

    به گفته مدیر عامل اتحادیه مرغداران گوشتی تا زمانیکه نظام یارانه نهاده تغییر نکند، قیمت مرغ در بازار نوسانی نخواهد داشت و حداکثر با نرخ مصوب عرضه می شود.

     قیمت هر کیلو مرغ در آبان ماه به بالای ۴۰ هزار تومان رسیده بود که وزارت جهاد کشاورزی با اتخاذ سیاست عرضه مرغ منجمد، واردات تخم مرغ نطفه دار و توزیع از طریق سامانه بازرگام، تا حدودی آرامش به بازار بازگشته و از التهابات قیمت جلوگیری شده است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *