×
×

قیمت مرغ کشتار روز در بازار کاهش یافته است

  • کد نوشته: 480181
  • ۱۹ مهر ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، علی رحم کریمی با اشاره به تداوم توزیع منجمد در بازار خوزستان اظهار کرد: با توجه به تداوم روند توزیع مرغ منجمد در بازار استان، قیمت مرغ کشتار روز در حال تعدیل است و در مقایسه با هفته‌های گذشته کاهش داشته است. […]

    قیمت مرغ کشتار روز در بازار کاهش یافته است
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، علی رحم کریمی با اشاره به تداوم توزیع منجمد در بازار خوزستان اظهار کرد: با توجه به تداوم روند توزیع مرغ منجمد در بازار استان، قیمت مرغ کشتار روز در حال تعدیل است و در مقایسه با هفته‌های گذشته کاهش داشته است.

    وی افزود: قیمت مصوب هر کیلوگرم مرغ کشتار روز برای مصرف کننده ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان است اما متاسفانه شاهد قیمت‌هایی بالاتر از نرخ مصوب هستیم که البته با توجه به توزیع مرغ منجمد در بازار این قیمت کاهش یافته است.

    معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: توزیع مرغ منجمد در بازار از هفته‌های گذشته به دلیل تامین نیاز مردم و همچنین تعدیل قیمت مرغ کشتار روز در حال انجام است و همچنان ادامه دارد.

    کریمی با اشاره به ادامه روند بازرسی‌ها از بخش‌های مختلف برای برخورد با گرانفروشان مرغ در بازار خوزستان عنوان کرد: گشت‌های بازرسی به صورت روزانه در حال بازرسی از کل زنجیره تولید، توزیع و فروش مرغ کشتار روز در استان هستند و با متخلفانی که مرغ کشتار روز را با قیمتی بالاتر از نرخ مصوب می‌فروشند برخورد خواهد شد.

    وی ادامه داد: در حال حاضر یکی از نکات حائز اهمیت این است که در بازار استان کمبود مرغ نداریم و با توجه به حجم مطلوب توزیع مرغ منجمد در بازار استان شاهد یخچال‌های پر از مرغ در مغازه‌ها هستیم تا کمبودی در این زمینه در بازار احساس نشود.

    معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: قیمت عمده فروشی مرغ منجمد در سردخانه ۴۵هزار تومان و خرده فروشی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی در سطح شهرهای استان ۴۸هزار تومان است.

    در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم مرغ کشتار روز حدود ۶۸ هزار تومان است در حالی که در هفته‌های اخیر قیمت هر کیلوگرم مرغ در بازار بسیاری از شهرهای خوزستان تا ۸۰ هزار تومان نیز رسید.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *