×
×

قیمت مرغ کماکان کمتر از نرخ مصوب است

  • کد نوشته: 479119
  • ۲۳ خرداد ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: قیمت کنونی هر کیلو مرغ در بازار ۱۴ تا ۱۵ هزار تومان کمتر از نرخ مصوب آن است. به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، مهدی یوسف خانی گفت: قیمت کنونی هر کیلو مرغ گرم در عمده فروشی ها ۴۰ […]

    قیمت مرغ کماکان کمتر از نرخ مصوب است
  • رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: قیمت کنونی هر کیلو مرغ در بازار ۱۴ تا ۱۵ هزار تومان کمتر از نرخ مصوب آن است.

    به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، مهدی یوسف خانی گفت: قیمت کنونی هر کیلو مرغ گرم در عمده فروشی ها ۴۰ تا ۴۳ هزار تومان و در خرده فروشی ۴۵ تا ۴۶ هزار تومان است.

    او قیمت هر کیلو ران مرغ را ۴۵ تا ۴۶ هزار تومان، سینه ۹۰ هزارتومان و فیله مرغ ۱۰۰ هزار تومان اعلام کرد.

    رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: روزانه ۱۴۰۰ تا ۱۵۰۰ تن مرغ در تهران عرضه می شود. عرضه مرغ کنونی مربوط به جوجه ریزی ۴۰ تا ۵۰ روز قبل است و پیش بینی می شود از ابتدای تیر قیمت مرغ به نرخ مصوب برسد.

    با اصلاح نظام یارانه قیمت مصوب هر کیلو مرغ ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام شد که کمتر از این رقم در بازار به فروش می رسد و خرید حمایتی پشتیبانی امور دام هم نتوانسته بر بازار اثر بگذارد.

    بررسی های میدانی نشان می دهد که روز گذشته قیمت مرغ در بازار عمده فروشی به ۵۰ هزار تومان و خرده فروشی ۵۵ هزار تومان رسیده بود که امروز مجدد به دلیل نبود کشش بازار کاهش یافت.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *