×
×

قیمت هر کیلو شقه گوسفندی ۱۱۰ هزار تومان شد

  • کد نوشته: 7782
  • ۶ اردیبهشت ، ۱۳۹۹
  • ۰
  • علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی کشور در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از رکود و کسادی بازار گوشت خبر داد و گفت: هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۹۷ هزار تا ۱۰۰ هزار تومان به مغازه دار و با احتساب ۱۰ درصد سود […]

    قیمت هر کیلو شقه گوسفندی ۱۱۰ هزار تومان شد
  • علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی کشور در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از رکود و کسادی بازار گوشت خبر داد و گفت: هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۹۷ هزار تا ۱۰۰ هزار تومان به مغازه دار و با احتساب ۱۰ درصد سود ۱۱۰ هزار تومان به مصرف کننده عرضه می‌شود.

    وی افزود: طی روز‌های اخیر با واریز حقوق‌های کارمندی و کارگری و یارانه معیشتی تاحدودی تقاضا برای خرید گوشت در بازار افزایش یافته است.

    ملکی با اشاره به اینکه خبری از قاچاق دام نیست، بیان کرد: با گسترش ویروس کرونا و بسته شدن مرزها، قاچاق دام‌متوقف شده است.

    رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی ادامه داد: با گسترش ویروس کرونا و تعطیلی واحد‌های پرمصرف، تقاضا برای خرید گوشت در بازار تعریفی ندارد.

    پیش بینی دقیقی برای بازار گوشت نداریم

    وی درباره آینده بازار گوشت در ماه رمضان گفت: با توجه به رکود و کسادی بازار پیش بینی دقیقی برای بازار گوشت نمی‌توان داشت، اما استمرار این روند مشکلات متعددی برای واحد‌های صنفی و دامداران ایجاد خواهد کرد.

    این مقام مسئول با اشاره به اینکه جابه جایی دام به سبب ضوابط و مقررات بهداشتی به کندی در حال انجام است، بیان کرد: سازمان دامپزشکی در صدور مجوز ورود دام از غرب به تهران مقداری کند عمل می‌کند، به همین خاطر تقاضا داریم این روند را سرعت ببخشند تا خللی در عرضه ایجاد نشود.

    رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در پایان با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه دام نداریم، تصریح کرد: با توجه به بارش‌های مناسب و وضعیت مطلوب مراتع، عرضه بره‌های نو به مرور در حال انجام است که با این وجود مشکلی در عرضه دام نخواهیم داشت.

    باشگاه خبرنگاران جوان

    سرویس خبری: دام، طیور و آبزیان

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *