×
×

قیمت گوشت به زودی در بازار متعادل می شود

  • کد نوشته: 481259
  • ۱ بهمن ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، منصور پوریان گفت: برآوردها حاکی از آن است که گوشت گرم وارداتی یکشنبه وارد کشور شود. توزیع گوشت گرم وارداتی در جلوگیری از شتاب و التهاب قیمت تاثیر بسزایی دارد. پوریان ادامه داد: گرچه در شرایط کنونی به سبب زایش […]

    قیمت گوشت به زودی در بازار متعادل می شود
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، منصور پوریان گفت: برآوردها حاکی از آن است که گوشت گرم وارداتی یکشنبه وارد کشور شود. توزیع گوشت گرم وارداتی در جلوگیری از شتاب و التهاب قیمت تاثیر بسزایی دارد.

    پوریان ادامه داد: گرچه در شرایط کنونی به سبب زایش های مناسب پاییز از نظر حجم مشکلی در عرضه گوشت نداریم، اما به سبب عوامل واسطه و دلال، قیمت گوشت در بازار بالاست که توزیع گوشت گرم وارداتی می تواند جلوی شتاب قیمت را بگیرد.

    رئیس شورای تامین کنندگان دام قیمت کنونی هرکیلو دام درب دامداری را ۱۰۰ هزارتومان اعلام کرد و گفت: اکنون قیمت هرکیلو لاشه ۱۹۵ تا ۱۹۷ هزارتومان است که با احتساب سود منطقی ۱۰ درصد در خرده فروشی ها باید عرضه شود. قیمت کنونی هرکیلو گوشت نسبت به هفته گذشته ۵ هزارتومان در بازار کاهش یافته است و پیش بینی می شود که روند کاهش قیمت ادامه یابد.

    پوریان با بیان اینکه مشکلی در عرضه گوشت منجمد نداریم، گفت: علی رغم اختلاف چشمگیر قیمت گوشت منجمد با گرم و حجم انبوه نسبت به سنوات گذشته، اما تقاضای چندانی در بازار نیست.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *