×
×

لیست کالا‌های اساسی تخفیف‌دار اعلام شد

  • کد نوشته: 481439
  • ۱۳ بهمن ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، سعید راد گفت: پیروی صحبت شب گذشته رئیس جمهور طرح از فجر تا فطر تا پایان ماه رمضان در تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور با همکاری اتحادیه کشوری آغاز می‌شود. او گفت: در این طرح کالا‌های که مشمول تخفیف ۱۰ تا […]

    لیست کالا‌های اساسی تخفیف‌دار اعلام شد
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، سعید راد گفت: پیروی صحبت شب گذشته رئیس جمهور طرح از فجر تا فطر تا پایان ماه رمضان در تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور با همکاری اتحادیه کشوری آغاز می‌شود.

    او گفت: در این طرح کالا‌های که مشمول تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصدی هستند شامل گوشت منجمد، مرغ منجمد، قند و شکر، پنیر یواف، ماست کم چرب یک کیلویی، شیر نایلونی کم چرب، شیر بطری کم‌چرب، کره ۱۰۰ گرمی، روغن سرخ‌کردنی ۸۱۰ گرمی، روغن پخت‌وپز ۸۱۰ گرمی، حبوبات، رب، تن‌ماهی، برنج، چای و برخی از کالا‌های دیگر که در فروشگاه‌های مختلف با توجه به برند‌های متنوع، متفاوت است.

    او می‌گوید: ممکن است در یک فروشگاه یک برند وجود داشته باشد و در فروشگاه‌های دیگر برند دیگر، اما در تمامی فروشگاه‌ها برند پگاه، پاک با تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصدی عرضه می‌شود و از امروز چینش کالا در فروشگاه‌ها آغاز می‌شود.

    راد گفت: فروشگاه‌های اتکا، رفاه، شهروند، هایپر، هایپر می، جانبو و سپه و تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای از امروز این کالا‌ها را عرضه خواهند کرد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *