×
×

ماهی شب عید گران نمی شود

  • کد نوشته: 7395
  • ۱۷ اسفند ، ۱۳۹۸
  • ۰
  • ارسلان قاسمی مدیر عامل اتحادیه تکثیر، پرورش و صادرات آبزیان در گفت‌وگو با  خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت عرضه ماهی شب عید اظهار کرد: با توجه به شرایط مساعد تولید، کمبودی در عرضه ماهی شب عید وجود ندارد. وی با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا تاثیر منفی در بازار ماهی […]

    ماهی شب عید گران نمی شود
  • ارسلان قاسمی مدیر عامل اتحادیه تکثیر، پرورش و صادرات آبزیان در گفت‌وگو با  خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت عرضه ماهی شب عید اظهار کرد: با توجه به شرایط مساعد تولید، کمبودی در عرضه ماهی شب عید وجود ندارد.

    وی با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا تاثیر منفی در بازار ماهی گذاشته است، افزود: علی رغم آنکه پیک مصرف ماهی در ایام‌پایانی سال است، اما در شرایط فعلی مردم رغبتی برای خرید ندارند.

    قاسمی ادامه داد: با وجود کاهش تقاضا برای خرید ماهی در پی شیوع ویروس کرونا انتظار می رود که مشکل بیماری هر چه سریع تر مرتفع شود.

    این مقام مسئول با اشاره به اینکه خبری از التهاب قیمت ماهی در بازار نیست، بیان کرد: در مواقعی که تقاضا برای خرید ماهی در بازار کاهش می یابد، نوسانات قیمت به صفر می رسد.

    ثبات قیمت ماهی نسبت به ماه های قبل در بازار

    وی با بیان اینکه قیمت ماهی نسبت به ماه های قبل تغییری نداشته است، اظهار کرد: این در حالی است که با رفع بیماری و ازدیاد تقاضا برای خرید، قیمت ماهی ناشی از سودجویی عوامل واسطه و دلال ممکن است صد درصد افزایش یابد، اما در شرایط فعلی نمی توان پیش بینی دقیقی راجع به نوسانات قیمت داشت.


    مدیر عامل اتحادیه تکثیر، پرورش و صادرات آبزیان در پایان مجموع تولید آبزی پروری و صید تا پایان سال را ۹۰۰ هزار تن اعلام‌کرد و گفت: این در حالی است که سازمان شیلات آمار تولید را بالای یک‌میلیون تن اعلام‌می کند.


    باشگاه خبرنگاران جوان

    سرویس خبری :دام،طیور و آبزیان

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *