×
×

محصولات غذایی هم شناسنامه می‌گیرند

  • کد نوشته: 480305
  • ۳ آبان ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه همایش روز جهانی غذا، گفت: غذای سالم برای ما بسیار حائز اهمیت است و هرچه برای تولید محصول سالم هزینه شود از هزینه‌های درمان کاسته می‌شود. وی افزود: تلاش وزارت جهاد […]

    محصولات غذایی هم شناسنامه می‌گیرند
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه همایش روز جهانی غذا، گفت: غذای سالم برای ما بسیار حائز اهمیت است و هرچه برای تولید محصول سالم هزینه شود از هزینه‌های درمان کاسته می‌شود.

    وی افزود: تلاش وزارت جهاد کشاورزی این است که با صیانت از بسترهای تولید و شناسنامه‌دار کردن بسترهای تولید به سمت محصول کشاورزی، باغی و دامی سالم برای مردم برویم تا با خیال راحت از محصولات استفاده کنند.
    وی با اشاره به تولید مرغ آرین عنوان کرد: تولید مرغ آرین در دو بخش تحقیقاتی و حمایتی فعالیت انجام می‌شود که در بخش اول سازمان تحقیقات و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اقدامات لازم جهت اصلاحات ژنتیکی را انجام می‌دهند و در بخش حمایتی هم در بازار قیمت مرغ آرین ۱۲ درصد بیشتر است و صادرات به مرغ آرین داده می‌شود.

    وی همچنین افزود: لایحه آبخیزداری در وزارت جهاد کشاورزی و سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری به اتمام رسیده است.
    وی افزود: این لایحه اقدام مشترکی مابین سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری، پژوهشکده آبخیزداری و حفاظت خاک در سازمان تحقیقات و نخبگان حوزه دانشگاهی بوده است و تلاش شد که نظرات جمع در آن دیده شود، این لایحه در حال حاضر در کمیسیون زیربنایی دولت است و به زودی به صحن دولت خواهد آمد و در نهایت به مجلس ارسال می‌شود.
    وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه امسال در خصوص رفع گرد و غبار ۱۰۰ هزار هکتار را در برنامه داریم، گفت: این رقم در سال گذشته ۸۵ هزار هکتار بود، اما تلاش شد با توجه به محدودیت‌های مالی این مسیر و هدف به درستی پیش برود و بتوانیم به تعهد خود عمل کنیم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *