×
×

مرتضی سلطانی مدیر برتر جهادی بخش صنعت غذا در سال ۱۴۰۰ شد

  • کد نوشته: 478076
  • ۲۳ اسفند ، ۱۴۰۰
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) ، همایش ملی مدیریت جهادی نتیجه تلاش یک تشکل مردمی است که از سال ۱۳۹۲ با هدف تبیین نقش مدیریت جهادی و مدیران جهادی در سیاست‌ها و تصمیم‌گیری‌های کلان کشور، شناسایی نقاط ضعف و قوت مدیران در جهت رشد و تعالی کشور و تلاش برای […]

    مرتضی سلطانی مدیر برتر جهادی بخش صنعت غذا در سال ۱۴۰۰ شد
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) ، همایش ملی مدیریت جهادی نتیجه تلاش یک تشکل مردمی است که از سال ۱۳۹۲ با هدف تبیین نقش مدیریت جهادی و مدیران جهادی در سیاست‌ها و تصمیم‌گیری‌های کلان کشور، شناسایی نقاط ضعف و قوت مدیران در جهت رشد و تعالی کشور و تلاش برای ایجاد همدلی، همگرایی و اتحاد مدیران به منظور تحقق منافع ملی و تلاش برای هم‌افزایی قوای کشور به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی همه ساله برگزار می‌شود.

    هشتمین همایش ملی مدیریت جهادی با شعار “مدیریت جهادی، لازمه توسعه و پیشرفت کشور” امروز در سالن وزارت کشور برگزار شد.

    سردار محمد حسین سپهر ، دبیر همایش ملی مدیران جهادی در این مراسم اظهار کرد: تلاش کرده‌ایم در جهت گفتمان سازی مدیریت جهادی این تفکر انقلابی و روش و سبک و سیاق ارزشی را در جامعه نهادینه کنیم.

    جامعه اسلامی نیازمند جهاد همگانی است و ما امروز ملزم به تربیت مدیران خط شکن هستیم. سردار محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور نیز در این مراسم اظهار داشت: باید مانند دوران دفاع مقدس ، مدیریت جهادی وجود داشته باشد تا بتوانیم کشور را از گردنه سخت پیش رو عبور دهیم.

    مرتضی سلطانی بنیانگذار گروه صنعتی وپژوهشی زر در این دوره از همایش ملی مدیریت جهادی، توسط شورای سیاست‌گذاری این همایش به‌عنوان مدیر برگزیده جهادی سال ۱۴۰۰ در بخش صنایع غذایی انتخاب و از وی تقدیر شد.

    در این مراسم که با حضور جمع کثیری از مدیران منتخب جهادی در بخش‌های دولتی و خصوصی برگزار شد از برگزیدگان صنعتی، علمی و دفاعی که با مدیریت جهادی به موفقیت‌های زیادی دست یافتند، قدردانی شد. در پایان این مراسم نیز از خانواده معظم شهدای برگزیده تقدیر بعمل آمد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *