×
×

مردم اغذیه‌فروشی‌های متخلف را معرفی کنند

  • کد نوشته: 8599
  • ۱۷ خرداد ، ۱۳۹۹
  • ۰
  • اسدالله احمدی شهریور در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه واحدهای اغذیه‌فروشی برای ادامه فعالیت در سامانه اصناف و صنایع وزارت بهداشت ثبت نام و کد رهگیری دریافت کرده‌اند و وزارت بهداشت نیز بر آنها نظارت دارد، اظهار کرد: تقریبا اکثر واحدهای اغذیه‌فروشی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند، زیرا بحث حفظ جان مطرح است. وی ادامه […]

    مردم اغذیه‌فروشی‌های متخلف را معرفی کنند
  • اسدالله احمدی شهریور در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه واحدهای اغذیه‌فروشی برای ادامه فعالیت در سامانه اصناف و صنایع وزارت بهداشت ثبت نام و کد رهگیری دریافت کرده‌اند و وزارت بهداشت نیز بر آنها نظارت دارد، اظهار کرد: تقریبا اکثر واحدهای اغذیه‌فروشی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند، زیرا بحث حفظ جان مطرح است.

    وی ادامه داد: اگر شهروندان با اغذیه‌فروشی‌ای مواجه شدند که هیچ یک از پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کرد و مرتکب تخلف شده بود، می‌توانند با شماره  ۸-۶۶۴۹۴۶۵۷ که شماره اتحادیه صنف اغذیه‌فروشان و مواد غذایی تهران است، تماس بگیرند و تخلفات را گزارش دهند. اتحادیه نیز حتما پیگیر این تماس‌ها خواهد بود.

    رییس اتحادیه اغذیه‌فروشان و مواد غذایی تهران با بیان این‌که با شیوع ویروس کرونا بسیاری از واحدهای اغذیه‌فروشی سرمایه‌های خود را از دست دادند و نتوانستند مجدد به فعالیت خود ادامه دهند، گفت: به دلیل اینکه اوج فروش این واحد در اسفندماه بود، بسیاری از آن‌ها مواد مورد نیاز خود را در بهمن ماه خریداری کرده بودند و همین امر باعث شد که تاریخ مصرف بسیاری از اجناسشان بگذرد و متحمل ضرر و زیان بسیاری شوند.

    وی در پایان با اشاره به اینکه اگر این واحدهای اغذیه فروشی بهداشت فردی و محیطی را رعایت نکنند و مشتری مدار نباشند، قطعا خودشان ضرر خواهد کرد و از دور خارج خواهند شد، گفت: واحدهای اغذیه‌فروشی موظف به استفاده از ماسک، دستکش، کلاه، روپوش و رعایت بهداشت فردی و محیط هستند.

    ایسنا

    سرویس خبری :‌گوناگون

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *