×
×

مرکز علمی کاربردی سحرخیز دانشجو می‌پذیرد

  • کد نوشته: 8780
  • ۳۱ خرداد ، ۱۳۹۹
  • ۰
  • دکتر فرزاد سحرخیز اظهار داشت: این شرکت همواره در راستای منافع سازمانی خود اندیشیده و در همه حال به فکر ایجاد ارزش افزوده برای کشاورزان و جامعه مرتبط با صنعت غذا بوده است. عضو هیئت مدیره گروه شرکت های زعفران سحرخیز ادامه داد : همه روزه شاهد تلاش بی وقفه کشاورزان عزیزمان برای به بار […]

    مرکز علمی کاربردی سحرخیز دانشجو می‌پذیرد
  • دکتر فرزاد سحرخیز اظهار داشت: این شرکت همواره در راستای منافع سازمانی خود اندیشیده و در همه حال به فکر ایجاد ارزش افزوده برای کشاورزان و جامعه مرتبط با صنعت غذا بوده است.

    عضو هیئت مدیره گروه شرکت های زعفران سحرخیز ادامه داد : همه روزه شاهد تلاش بی وقفه کشاورزان عزیزمان برای به بار نشستن این محصول کلیدی و استراتژیک هستیم. ما خود را در مرکز مسئول تقویت دانش علمی کشاورزان و فرزندانشان می دانیم به همین منظور، برای ارتقاء دانش کشاورزی، مدیریت و اشتغال آنها در صنعت زعفران و گیاهان دارویی و همچنین تعریف پروژه تحقیقاتی و پژوهشی در مسیر رفع مشکلات صنعت زعفران و گیاهان دارویی تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست.

    دکتر فرزاد سحرخیز در پایان به معرفی رشته های مرکز علمی کاربردی سحرخیز پرداخت و افزود: این مرکز در رشته های ، «کاردانی فنی باغبانی – تولیدی و فراوری زعفران» ، «کاردانی فنی باغبانی – گیاهان دارویی و معطر»،«کاردانی فنی باغبانی – گل و گیاهان زینتی» ، «کاردانی حرفه ای بازاریابی »«کاردانی حرفه ای امور بورس» ، «کاردانی حرفه ای تکنیک های فروش» ، «کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار» ، و «مهندسی فناوری باغبانی – گیاهان دارویی و معطر» دانشجو می پذیرد که علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره تلفن های مرکز علمی کاربردی سحرخیز ۰۵۱۳۵۴۱۴۴۱۹و شماره تلگرام مرکز به شماره ۰۹۱۵۱۰۱۹۹۳۴ تماس حاصل فرماید.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *