×
×

معوقه ای بابت نهاده های دامی نداریم

  • کد نوشته: 478579
  • ۱۲ اردیبهشت ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، عباس  عسکرزاده گفت: وزارت جهاد کشاورزی تا پایان ۸ فروردین به صورت کامل تمامی نهاد‌ه‌ها را توزیع کرده و البته در یک مقطع بسیار کوتاه به علت حملات سایبری سامانه بازارگاه دچار اختلال شد که به سرعت برطرف شده است. هم […]

    معوقه ای بابت نهاده های دامی نداریم
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، عباس  عسکرزاده گفت: وزارت جهاد کشاورزی تا پایان ۸ فروردین به صورت کامل تمامی نهاد‌ه‌ها را توزیع کرده و البته در یک مقطع بسیار کوتاه به علت حملات سایبری سامانه بازارگاه دچار اختلال شد که به سرعت برطرف شده است. هم اکنون یک و نیم میلیون تن نهاده که شامل تمامی نهاد‌ه‌های مورد نیاز مرغداران و پرورش دهندگان مرغ گوشتی و تخم گذار است وارد کشور و سامانه شده و نهاده‌های مورد نیاز تا پایان اردیبهشت تامین شده است.

    به گفته معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی منابع ارزی را که برای سه ماه تامین شده، به کار گرفته ایم و تمامی نهاد‌ه‌های مورد نیاز از جمله روغن را تامین کرده و هیچ کدام از تعهدات ما برای تامین نهاده‌های دامی دامداران و کشاورزان در سه ماه پایانی سال باقی نمانده است.

     ۱۰ درصد از نهاده‌ها که به استناد حمل، گمرک، قرنطینه و آزمایشگاهی در اسفند باقی مانده بود، در پایان سال به علت تراکم عجیب ورود نهاده‌ها در گمرک باقی ماند، اما در بهمن و دی وزارت جهاد کشاورزی تمامی نهاده‌ها را ترخیص کرده و هیچ نهاده‌ای باقی نمانده است.

    برخی از تولیدکنندگان نگرانی درخصوص تخصیص و تامین نهاده‌های مورد نیاز تولید خود داشتند، از سوی دیگر برخی از آن‌ها اعلام کرده بودند که نهاده‌های سه ماه پایانی سال گذشته به آن‌ها تخصیص نیافته بود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *