×
×

ممنوعیت صادرات پنج محصول کشاورزی به عراق/ ضرورت امضای پروتکل های دوجانبه در تجارت

  • کد نوشته: 2591
  • ۲ خرداد ، ۱۳۹۷
  • ۰
  • رضا نورانی رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی ، درباه آخرین دلایل ممنوعیت صادرات پنج قلم محصول کشاورزی به عراق اظهار کرد:طی دو ماه گذشته،عراق تعرفه صادرات محصولات کشاورزی را ۲۵ درصد افزایش داده است. به گفته وی عراق صادرات پنج محصول ایرانی همچون سیب زمینی،هندوانه،خربزه،فلفل و کدو را به دلایل نامعلومی ممنوع اعلام کرده است. […]

  • رضا نورانی رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی ، درباه آخرین دلایل ممنوعیت صادرات پنج قلم محصول کشاورزی به عراق اظهار کرد:طی دو ماه گذشته،عراق تعرفه صادرات محصولات کشاورزی را ۲۵ درصد افزایش داده است.

    به گفته وی عراق صادرات پنج محصول ایرانی همچون سیب زمینی،هندوانه،خربزه،فلفل و کدو را به دلایل نامعلومی ممنوع اعلام کرده است.

    نورانی با بیان ایتکه در طول سال های گذشته،عراق به دلخواه اقدام به افزایش تعرفه و ممنوعیت صادرات محصولات ایرانی کرده است ،افزود: صادرکنندگان ایرانی نباید امیدی به بازار عراق داشته باشند.

    به گفته وی هم اکنون مراودات تجاری ما با دیگر کشورها یک سویه است و از آن جا که حمایت از صادرات،اشتغالزایی و ارزآوری فراوانی برای کشور در بر دارد؛بنابراین امضای پروتکل های دوجانبه تجارت امری ضروری است.

    رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی در پایان گفت: در شرایط کنونی بسیاری از کشورها نیاز مبرم به محصولات ایرانی دارند بنابراین باید با ایجاد زیرساخت های لازم به فکر صادرات محصولات کشاورزی به دیگر کشورها باشیم.
    باشگاه خبرنگاران جوان

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *