×
×

مهندس محمود مقتدایی، رئیس هیئت مدیره گروه تک ژن زیست از سوی وزارت کار به عنوان کارآفرین برتر ملی معرفی شد

  • کد نوشته: 481678
  • ۵ اسفند ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز)، در این مراسم که با حضور سید صولت مرتضوی وزیرکار و تعاون صورت گرفت، مهندس محمود مقتدایی، رئیس هیئت مدیره و از بنیانگذاران گروه تک ژن زیست به عنوان کارآفرین برتر ملی معرفی و لوح و تندیس این مراسم به ایشان اهدا شد. در این جشنواره زندوکیلی، […]

    مهندس محمود مقتدایی، رئیس هیئت مدیره گروه تک ژن زیست از سوی وزارت کار به عنوان کارآفرین برتر ملی معرفی شد
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز)، در این مراسم که با حضور سید صولت مرتضوی وزیرکار و تعاون صورت گرفت، مهندس محمود مقتدایی، رئیس هیئت مدیره و از بنیانگذاران گروه تک ژن زیست به عنوان کارآفرین برتر ملی معرفی و لوح و تندیس این مراسم به ایشان اهدا شد.

    در این جشنواره زندوکیلی، مدیر کل دفتر توسعه کارآفرینی وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: در دفتر توسعه کارآفرینی وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی سعی شده در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در مسیر توسعه کار آفرینی و گسترش آن در کشور قدم برداریم.

    وی با بیان اینکه کارآفرینی موتور اصلی اقتصاد است، افزود: با نوآوری خلق محصول جدید صورت می‌گیرد.کارآفرینان می‌توانند کشور را توسعه دهند و در کنار آن اقتصاد پیشرفت کند.

    به گفته مدیرکل توسعه کارآفرینی وزرات کار، در سال گذشته کارآفرینان برتر در حوزه های تخصصی صنعت، خدمات و کشاورزی انتخاب می شدند اما امسال حوزه تعاون، صنایع دستی و گردشگری نیز به این بخشها افزوده شده است.

    وی از ایجاد ۱۰ هزار شغل مستقیم و ۵۰ هزار شغل غیرمستقیم توسط برگزیدگان جشنواره خبر داد و گفت: در جشنوار امسال ۸۲۰ داور شامل ۴۰۲ خانم و ۴۱۲ آقا ثبت نام کردند و داوران در ۳۱ استان به صورت مجازی و میدانی به بررسی و ارزیابی پرداختند.

    دبیر چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر با اشاره به معرفی ۲۱ برگزیده این جشنواره گفت: از حوزه صنعت شش نفر، از حوزه کشاورزی چهار نفر، از حوزه خدمات پنج نفر، حوزه اجتماعی دو نفر، حوزه تعاون دو نفر و حوزه گردشگری و صنایع دستی نیز هر کدام یک نفر به عنوان نفرات برتر برگزیده شدند.

    گفتنی است گروه دانش بنیان تک‌ژن، بزرگترین تولیدکننده در صنعت میکروبیولوژی کشور است که با تمرکز بر خلق دانش از طریق سرمایه‌گذاری در ایده‌های نوآورانه، گستره‌ای از میکروارگانیسم‌های کاربردی را در قالب محصولات زیستی عرضه می‌کند.

    این گروه در تولید مکمل‌های پروبیوتیک انسانی،مکمل‌های پروبیوتیک دامی،پروبیوتیک غذایی،استارترها و پروبیوتیک‌های لبنی،محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت دارد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *