×
×

نرخ جگر افزایش یافت

  • کد نوشته: 4957
  • ۳ تیر ، ۱۳۹۸
  • ۰
  • غلامحسین شیرازی رئیس اتحادیه فروشندگان دل و جگر و قلوه در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه نرخ فروش دل، جگر و قلوه افزایش است گفت: هم اکنون نرخ هر سیخ جگر به ۵ هزار تومان رسیده است. وی با بیان اینکه در حال حاضر وضع […]

  • غلامحسین شیرازی رئیس اتحادیه فروشندگان دل و جگر و قلوه در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه نرخ فروش دل، جگر و قلوه افزایش است گفت: هم اکنون نرخ هر سیخ جگر به ۵ هزار تومان رسیده است.

    وی با بیان اینکه در حال حاضر وضع بازار مناسب نیست اظهار کرد: امیدواریم که وضع بازار تغییر کند و به تعادل برسد.

    شیرازی در ادامه بیان کرد: در حال حاضر قیمت خرید هر کیلو جیگر گوساله ۷۵ تا ۸۰ هزار تومان و گوسفندی ۱۱۵ تا ۱۲۰ هزار تومان افزایش یافته است.

    رئیس اتحادیه فروشندگان دل و جگر و قلوه تصریح کرد: نرخ رسمی فروش هر سیخ دل، قلوه و جگر گوسفندی ۵ هزار تومان و گوساله، ۴ هزار تومان است.

    به گفته شیرازی، یک هزار و ۵۰۰ واحد صنفی دل، جگر و قلوه در تهران مشغول به فعالیت اند.

    شیرازی در پاسخ به این پرسش که تعیین تکلیف فروش خیابانی دل و جگر در معابر تهران به کجا رسیده است گفت: باتوجه به جلساتی که برگزار شده است و عدم نظارت بهداشتی بر آنها، قرار بر آن شده که دست فروشان در سطح معابر جمع آوری شوند.

    به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان دل و جگر و قلوه، امیدواریم که قیمت‌ها و وضع بازار دل و جگر سر وسامان یابد چرا که این بازار نیاز به حمایت دارد.

    خبرگزاری فارس

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *