×
×

نرخ هر کیلو مرغ ۶۰۰ تومان ارزان شد/ قیمت هر کیلو مرغ ۷۲۰۰ تومان

  • کد نوشته: 2585
  • ۱ خرداد ، ۱۳۹۷
  • ۰
  • محمد یوسفی رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از کاهش ۶۰۰ تومانی نرخ مرغ نسبت به یک هفته اخیر در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۴ هزار و ۶۰۰،مرغ آماده به طبخ میدان بهمن ۶ […]

  • محمد یوسفی رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از کاهش ۶۰۰ تومانی نرخ مرغ نسبت به یک هفته اخیر در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۴ هزار و ۶۰۰،مرغ آماده به طبخ میدان بهمن ۶ هزار،غرفه های میادین میوه و تره بار سطح شهر ۶ هزار و ۷۰۰ و خرده فروشی های سطح شهر ۷ هزار و ۲۰۰ تومان است.

    وی افزایش تولید و ازدیاد عرضه در برابرتقاضا را دلیل اصلی روند نزولی قیمت مرغ در بازار اعلام کرد.

    یوسفی با اشاره به اینکه بازار کنونی مرغ تعریفی ندارد، بیان کرد: با توجه به افزایش شدید نرخ نهاده‌های دامی و کاهش شدید نرخ مرغ در این ایام، بسیاری از مرغداران ورشکست شدند و قادر به جوجه ریزی مجدد نیستند.

    رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی نرخ واقعی هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۶ هزار و ۵۰۰ و مرغ آماده به طبخ ۹ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد.

    وی قیمت مرغ در بازار را پیش بینی کرد و گفت: با توجه به زیان و ورشکستگی مرغداران و کاهش عرضه مرغ از نیمه ماه رمضان با افزایش قیمت در بازار روبه‌رو خواهیم شد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *