×
×

نوری؛ اصلی‌ترین گزینه جانشینی حجتی

  • کد نوشته: 6530
  • ۲۷ آذر ، ۱۳۹۸
  • ۰
  • به گزارش ایسنا، براساس جدیدترین اخبار رسیده از غلامرضا نوری، به عنوان گزینه اصلی تصدی وزارت جهاد کشاورزی نام برده می‌شود.  غلامرضا نوری متولد ۱۳۴۹ که هنوز در دهه پنجم عمر خود به سر می‌برد، کار خود را از سال ۱۳۷۱ در وزارت جهاد کشاورزی به عنوان کارشناس، رییس اداره و سپس مدیر جهاد کشاورزی […]

    نوری؛ اصلی‌ترین گزینه جانشینی حجتی
  • به گزارش ایسنا، براساس جدیدترین اخبار رسیده از غلامرضا نوری، به عنوان گزینه اصلی تصدی وزارت جهاد کشاورزی نام برده می‌شود. 

    غلامرضا نوری متولد ۱۳۴۹ که هنوز در دهه پنجم عمر خود به سر می‌برد، کار خود را از سال ۱۳۷۱ در وزارت جهاد کشاورزی به عنوان کارشناس، رییس اداره و سپس مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آغاز و تا تجربه  قائم مقامی وزیر کشاورزی دولت دوازدهم ادامه داد.

    او که از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی است، در مجلس نهم نایب رییس کمیسیون کشاورزی بوده است‌. نوری تحصیلات خود در تمام مقاطع از کارشناسی تا دکتری را در رشته مهندسی کشاورزی سپری کرده و در دوران نمایندگی در مجلس  موفق شد  سه طرح مهم کاداستر، رفع تعارض اراضی و امنیت غذایی را به تصویب برساند.

    این روستازاده جوان، هم‌اکنون اصلی‌ترین گزینه روحانی برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی است که ظرف هفته‌های آینده به مجلس معرفی خواهد شد.

    ایسنا

    سرویس خبری : اهم اخبار

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *