×
×

نگین سلیمانی به کارآفرین برتر جهان اسلام و پیشتاز آزادی ۵۰۰ زندانی جرائم مالی اهدا گردید

  • کد نوشته: 478132
  • ۲۶ اسفند ، ۱۴۰۰
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) ، به نقل از ایلنا؛ پنجمین اجلاس بین المللی صلح همزمان با جایزه بین المللی صلح اسلامی و جایزه صلح صنوبر در مرکز همایشهای بنیاد سینمایی فارابی در مورخ ۱۹ اسفند ماه سال ۱۴۰۰ با حضور برخی از سران کشوری مدیران میهمانان داخلی و خارجی برخی […]

    نگین سلیمانی به کارآفرین برتر جهان اسلام و پیشتاز آزادی ۵۰۰ زندانی جرائم مالی اهدا گردید
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) ، به نقل از ایلنا؛ پنجمین اجلاس بین المللی صلح همزمان با جایزه بین المللی صلح اسلامی و جایزه صلح صنوبر در مرکز همایشهای بنیاد سینمایی فارابی در مورخ ۱۹ اسفند ماه سال ۱۴۰۰ با حضور برخی از سران کشوری مدیران میهمانان داخلی و خارجی برخی سفرا، دیپلماتها، هنرمندان و ورزشکاران با همت موسسه بین المللی سفیران صلح برگزار شد.

    سخنرانان این اجلاس جناب استاد ابراهیم صنوبر، پدر صلح ایران و مدیرعامل موسسه بین المللی سفیران صلح و حضرت آیت الله دکتر هاشم زاده هریسی، عضو محترم مجلس خبرگان رهبری و حضرت آیت الله سید هادی غضنفری خوانساری، جناب آقای صلاح زواوی، سفیر اسبق فلسطین در ایران و برخی دیگر از چهره های ملی و بین المللی شناخته شده بودند.

    در بخشی از سخنرانی استاد ابراهیم صنوبر گفته شد: درست زمانی صلح را ساختند که ما آفریده شدیم تردیدی ندارم جنگ هدیه الهی نیست اما صلح و دیه خداوند و مرز با او بودن یا نبودن است.457432صلح یعنی احترام قانون بهداشت و دوست داشتن صلح تنها به معنای نبودن جنگ نیست بلکه حضور در یک جامعه سرشار از عدالت تفاهم همزیستی دیگر پذیری آزادی و دموکراسی است. جامعه از هرگونه اعمال و رفتارهای غیر انسانی و غیر اخلاقی به دور باشد و تمام زمینه‌های علمی، فرهنگی، مذهبی، اقتصادی، اجتماعی و شهروندی در آن به صورت مطلوب توسعه یابد.صلح و دوستی از آن گروه و جماعتی است که خواهان آن هستند و برای آن تلاش میکنند و جنگ و جنایت و ترور از آن گروهی است که به دنبال آن هستند.

    قانون کاشت، داشت، برداشت سه اصل اساسی زندگی انسان است؛ ما امروز همان محصولی را برداشت میکنیم که در گذشته بذر آن را کاشته ایم. ما امروز در دورانی هستیم که بهترین ارمغان ما برای ملل جهان هدیه صلح دوستی برادری و برابری است.

    از جمله جوایز اعطایی که در جایزه صلح اسلامی صورت گرفت اعطای نشان عالی صلح به حضور شریف و مبارک رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای و همچنین اعطای نشان ویژه صلح جایزه صلح اسلامی به مقام شامخ شهید والامقام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی است.

    در اجلاس بین المللی صلح و جایزه بین المللی صلح امسال در چند آیتم از فعالان حوزه های مسائل حقوق بشردوستانه، صلح، دوستی، فرهنگی، علمی، ورزشی، هنری، اجتماعی و بین المللی تقدیر بعمل آمد و به این افراد نشان و تندیس صلح اعطا گردید.index4656نگین سلیمانی در دستان کارآفرین برتر جهان اسلام

    از جمله نوآوری این دوره اجلاس برگزاری اولین دوره جایزه صلح صنوبر به یاد مرحوم حاج علیرضا صنوبر از خیرین مسکن ساز کشور برای اقشار کم درآمد بود. که هر ساله به منتخب خود جایزه نقدی اعطا می نماید.

    نگین سلیمانی(انگشتر مزین به تصویر مبارک سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی) به آقای دکتر کریمی تفرشی اهداء گردید. جناب دکتر مهدی کریمی تفرشی از جوانان نخبه و فرزانه، عزیزی روشن روان و خیرخواه و در یک کلام قهرمان عرصه های کارآفرینی که بحمدالله همواره جلودار دستگیری از نیازمندان بوده اند و بتازگی زمینه ساز آزادی ۵۰۰ زندانی نیازمند شده اند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *