×
×

هر کیلو قزل آلا ۸۰ هزار تومان به فروش می‌رود

  • کد نوشته: 477822
  • ۸ اسفند ، ۱۴۰۰
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان – آقای آرش نبی زاده گفت: حمایت دولت از مرغ و قیمت پایین این محصول منجر به حذف قزل آلا از سبد مصرفی خانوار شده است چرا که هیچ یارانه‌ای در بخش تولید خوراک نداریم. او  قیمت کنونی هر کیلو قزل […]

    هر کیلو قزل آلا ۸۰ هزار تومان به فروش می‌رود
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان – آقای آرش نبی زاده گفت: حمایت دولت از مرغ و قیمت پایین این محصول منجر به حذف قزل آلا از سبد مصرفی خانوار شده است چرا که هیچ یارانه‌ای در بخش تولید خوراک نداریم.

    او  قیمت کنونی هر کیلو قزل آلا در عمده فروشی‌های تهران را ۵۸ تا ۶۰ هزار تومان اعلام کرد.

    بررسی‌ها نشان می‌دهد که قیمت کنونی هر کیلو قزل آلا در عمده فروشی نسبت به ماه اخیر ۴ تا ۵ هزار تومان کاهش داشته، در حالی که قیمت قزل آلا در خرده فروشی ۷۵ تا ۸۷ هزار تومان است.

    نبی زاده گفت: با توجه به افزایش هزینه‌های تولید، قیمت تمام شده هر کیلو قزل آلا ۶۰ تا ۶۵ هزار تومان است که با توجه به شرایط تقاضا امیدی به بازار نداریم که این امر منجر به تعطیلی بسیاری از مزارع در ماه های آتی خواهد شد.

    مدیرعامل اتحادیه تعاونی ماهیان سردآبی گفت: علی رغم کاهش قیمت قزل آلا سر مزرعه و عمده فروشی‌ها، قیمت در خرده فروشی‌ها تغییری نداشته است.

    به گفته بسیاری از فعالان بازار، همه ساله از ابتدای اسفند تقاضا برای خرید ماهی در بازار به اوج خود می‌رسید که امسال شرایط بازار تعریفی ندارد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *