×
×

همه وظیفه داریم از سرمایه گذاران پرتوان کشور حمایت و برای رفع موانع تولید تلاش کنیم

  • کد نوشته: 410329
  • ۷ خرداد ، ۱۴۰۰
  • ۰
  • سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور در جریان بازدید از گروه صنعتی و پژوهشی زر اظهار داشت: اقداماتی که در پالایشگاه غلات و دیگر سایت های تولیدی و بنادر خشک این مجموعه دیدم بسیار ارزشمند است و مهندسان و نخبگان ایرانی که چنین کارهای عظیمی انجام می دهند سبب افتخار هستند. به گزارش ایرانفودنیوز […]

    همه وظیفه داریم از سرمایه گذاران پرتوان کشور حمایت و برای رفع موانع تولید تلاش کنیم
  • سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور در جریان بازدید از گروه صنعتی و پژوهشی زر اظهار داشت: اقداماتی که در پالایشگاه غلات و دیگر سایت های تولیدی و بنادر خشک این مجموعه دیدم بسیار ارزشمند است و مهندسان و نخبگان ایرانی که چنین کارهای عظیمی انجام می دهند سبب افتخار هستند.

    به گزارش ایرانفودنیوز ، عمرانی با اشاره به اینکه فرمان و دستور رهبر معظم انقلاب در مورد تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها یی یک امر مولوی و ارشادی است، افزود: اگر قرار باشد هر آنچه به عنوان تصمیم طی سال های ۹۸ و ۹۹ گذشته داشتیم، امسال هم دنبال کنیم و یا همان جواب رد دادن به سرمایه گذار و تولید کننده را اکنون هم تکرار کنیم، متهم به این هستیم که از امر ولایت سرپیچی کرده ایم و هم ایمان به این شعار در راستای حمایت از تولید نداریم.

    وی با اشاره به بازدید از مگا پروژه زرکام که بزرگترین پروژه کانفکشنری خاورمیانه در زمینه تولید محصولات جدید و با کیفیت مشتمل بر شیرینی و شکلات است افزود: قدرت اشتغال زایی در این بخش بالغ بر ۵ هزار نفر است و جای پرسش دارد که به چه دلیل ، در اثر چه موانعی هنوز این عرصه افتتاح نشده است.

    وی ادامه داد: ما باید از این اقدامات مهم تولیدی و صنعتی حمایت کنیم و موانع پیش روی این تولیدکنندگان را برداریم

    معاون قضایی دادستان کل کشور با تاکید بر اینکه حمایت از سرمایه گذاری با حرف و شعار عملیاتی نمی‌شود ، گفت: افراد در بخش ها و قسمت‌های مختلف کشور و نظام آنچنان در وصف سرمایه گذاری سخن می گویند که شنونده لذت می برد اما عملا می بینیم که این مشکلات در سوژه‌های مختلف تولیدی حل نشده است.

    عمرانی با اشاره به اینکه در این گروه تولیدی و صنعتی ایمان و عشق به وطن و دین و نظام به خوبی نمایان است، تصریح کرد:  جای تاسف دارد که به دلیل کم کاری برخی افراد بخشی از خط تولید این مجموعه که می تواند ۵ هزار اشتغال داشته باشد و تولیداتی بهتر از نمونه های خارجی ارائه دهد، به تاخیر افتاده است.

    وی با بیان اینکه سرمایه گذاری مساوی اشتغال است، افزود : همه وظیفه داریم که سرمایه گذاران پرتوان، تلاشگر و قانومند کشور را حمایت کنیم، در این راستا برای رفع موانع سد راه تولید تلاش خواهیم کرد و انشاالله بزودی شاهد افتتاح این مجموعه باشیم.

    دکتر فاضلی رئیس کل دادگستری استان البرز که در این بازدید نیز حضور داشت گفت:گروه صنعتی زر از واحدهای مهم تولیدی در سطح کشوری است و باید نگاه ویژه ای به این دست مگا پروژه ها داشت به جهت اینکه آنها پیش ران اقتصادهستند و باعث فعالیت و اشتغالزایی صدها بنگاه اقتصادی کوچک و بزرگ می شوند.

    فاضلی در ادامه گفت از سیاست های قوه قضایی استان است که با همکاری با دستگاه های اجرایی موانعی که برای راه اندازی پروژه های بزرگ هست را مرتفع کنیم.

    مرتضی سلطانی بنیانگذار گروه صنعتی و پژوهشی زر اشاره داشت تولید یعنی مشکل و این مختص ایران نیست.

    تولید ادبیات خاص خودش را دارد و هر کسی که این ادبیات را نمی داند و قراراست تسلیم شود وارد این عرصه نشود.

    وی افزود: یک سری مشکلات دست تولید کننده است که باید با دانش با مهندسی و تحقیق و توسعه حل شود اما یک سری مشکلات هم هست که مسئولین باید کمک کنند تا این موانع حل شود

     امروز تولید کننده ای که احساس کند مسئولین با او همراه هستند قدم های بعدی را استوارتر بر می دارد .

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *