×
×

وضعیت اعتبارات کشاورزی و بودجه ناجا در کمیسیون برنامه و بودجه بررسی شد

  • کد نوشته: 468171
  • ۲۱ مهر ، ۱۴۰۰
  • ۰
  • به گزارش ایرانفودنیوز به نقل از ایرنا، محمدمهدی مفتح در توضیح نشست روز سه‌شنبه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به خبرنگاران گفت: سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی و معاونان وی در جلسه امروز گزارش خود را درخصوص برنامه‌ها و وضعیت اعتبارات بخش کشاورزی ارائه و در ادامه نمایندگان نیز به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند. […]

    وضعیت اعتبارات کشاورزی و بودجه ناجا در کمیسیون برنامه و بودجه بررسی شد
  • به گزارش ایرانفودنیوز به نقل از ایرنا، محمدمهدی مفتح در توضیح نشست روز سه‌شنبه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به خبرنگاران گفت: سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی و معاونان وی در جلسه امروز گزارش خود را درخصوص برنامه‌ها و وضعیت اعتبارات بخش کشاورزی ارائه و در ادامه نمایندگان نیز به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

    سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: نمایندگان درخصوص دغدغه‌های وکلای خود مبنی بر افزایش قیمت‌مرغ و تخم‌مرغ، برنج، کالاهای اساسی، تامین ارز یارانه‌ای، لبنیات، دام عشایری و صادرات دام، احیای جهاد سازندگی مطالبی را مطرح کردند که ساداتی‌نژاد در پاسخ توضیحات مشروحی را بیان کرد.

    اولویت و خط قرمز ما تولید و تامین کالاهای اساسی است

    مفتح تصریح کرد: وزیر جهاد کشاورزی در این جلسه مطالب خوبی در مورد تنظیم بازار با واردات مرغ و تخم‌مرغ، لبنیات و برنج مطرح و اعلام کرد؛ اولویت و خط قرمز ما تولید و تامین کالاهای اساسی است و نباید مردم دغدغه تامین نیازهای غذایی خود را داشته باشند.

    وی ادامه داد: همچنین در ادامه جلسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس سردار محمودزاده معاون طرح توسعه نیروی انتظامی با توجه به هفته نیروی انتظامی در این جلسه حضور پیدا کرد و در خصوص وضعیت بودجه‌ای این نیرو، کمبودها و نیازهای مالی گزارشی را ارائه کرد و مقرر شد، در بودجه سال ۱۴۰۱ بودجه به نحوی تنظیم شود که ضمن رفع نیازهای این ارگان، زمینه رشد منابع مالی نیروی انتظامی فراهم شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *