×
×

وضعیت ذخایر نهاده‌های دامی مناسب است

  • کد نوشته: 477855
  • ۱۱ اسفند ، ۱۴۰۰
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، حمید بدوی اظهار کرد: ذخایر نهاده دامی شرکت پشتیبانی امور دام در بندر امام خمینی (ره) حدود ۸۵۰ هزار تن است که شامل ذرت، جو و کنجاله سویا می‌شود و وضعیت ذخایر نهاده‌ها مناسب است و مشکلی از این بابت وجود ندارد […]

    وضعیت ذخایر نهاده‌های دامی مناسب است
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، حمید بدوی اظهار کرد: ذخایر نهاده دامی شرکت پشتیبانی امور دام در بندر امام خمینی (ره) حدود ۸۵۰ هزار تن است که شامل ذرت، جو و کنجاله سویا می‌شود و وضعیت ذخایر نهاده‌ها مناسب است و مشکلی از این بابت وجود ندارد و هر میزان از آن‌ها که ترخیص شد، به استان‌های مقصد ارسال می‌شود.

    وی با اشاره به تخلیه و پهلودهی چهار فروند کشتی حامل نهاده دامی در روزهای اخیر در بندر امام خمینی (ره) افزود: شرکت‌های خصوصی و سایر شرکت‌ها نیز نهاده دامی وارد می‌کنند و از این نظر، میزان نهاده دامی موجود در کشور مناسب است.

    مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان ادامه داد: بخش مهمی از حجم ذخایر ذرت دامی در انبارهای داخلی کشور است و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد. واردات نهاده‌های دامی مورد نیاز به ویژه ذرت از کشورهای مختلف توسط شرکت پشتیبانی امور دام کشور و شرکت‌های بخش خصوصی انجام می‌شود و کمبود یا گرانی ذرت در بازار وجود ندارد.

    بدوی با بیان اینکه مشکلی از بابت حمل نهاده‌های دامی و یا رسوب آن در انبارهای شرکت پشتیبانی امور دام وجود ندارد، عنوان کرد: پشتیبانی امور دام در خوزستان، یک سردخانه در آبادان و یک سردخانه در اهواز دارد و در حال حاضر حدود یک هزار و ۳۰۰ تن مرغ منجمد در آن‌ها قرار دارد. ظرفیت این سردخانه‌ها بالا است و مشکلی از بابت کمبود سردخانه نداریم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *