×
×

وضعیت نهاده های دامی ساماندهی شود

  • کد نوشته: 9096
  • ۱ مرداد ، ۱۳۹۹
  • ۰
  • احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس خطاب به وزیر راه گفت: سالهاست که مردم حوزه انتخابیه منتظر هستند یک قطعه ۷ کیلومتری ۴ بانده سامن – بروجرد  تکمیل شود، پروژه با کندی پیش می رود، بارها تذکر دادیم ولی اتفاقی نیفتاده است. وی در تذکری به وزیر […]

    وضعیت نهاده های دامی ساماندهی شود
  • احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس خطاب به وزیر راه گفت: سالهاست که مردم حوزه انتخابیه منتظر هستند یک قطعه ۷ کیلومتری ۴ بانده سامن – بروجرد  تکمیل شود، پروژه با کندی پیش می رود، بارها تذکر دادیم ولی اتفاقی نیفتاده است.

    وی در تذکری به وزیر کار عنوان کرد: حدود ۲۰ هزار نفر خیاط در ملایر داریم، در زیرزمین و زیر راه پله ها خیاطی می کنند، متاسفانه نه بیمه دارند و نه تسهیلات بانکی، این سزاوار نیست، بارها درخواست کمک داشتیم تا در این حوزه تدبیر شود.

    آزادیخواه در تذکری به وزیر نیرو گفت: سهمیه آب چاه کشاورزی روستاییان تمام می شود؛ با این کنتورگذاری ها ناقص سطح زیر کشت خشک می شود و وزارت نیرو آب را بر روی کشاورز می بندد، کمبود آب داریم ولی راه حل این نیست، وزارت کشاورزی باید اصلاح الگوی کشت را پیش ببرد و کار به ترتیب انجام شود تا کشاورز نابود نشود.

    آزادیخواه خطاب به وزیر صنعت بیان کرد: موضوع نهاده های دامی باعث شده نه مردم از وضعیت گوشت سفید راضی باشند و نه مرغداران، تدبیری اندیشیده شود، واردات این نهاده ها را سر و سامان دهید.

    ایسنا

    سرویس خبری: گوناگون

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *